مهدی الیاسی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کولاک و برف سنگین این مسافران را در جاده های شهرستان ساوه گرفتار کرده بود که با تلاش نیروهای امدادی در حرم امامزاده اسحاق(ع) اسکان موقت داده شدند.
وی گفت: سه باب مدرسه و یک مهمانسرای آموزش و پرورش ساوه نیز برای اسکان احتمالی مسافران گرفتار در برف و جاده آماده و تجهیز شده است.
معاون امور عمرانی فرمانداری ساوه افزود: در محدوده رودشور در آزادراه ساوه - تهران تصادف روی داده و این آزاد راه اکنون به علت برف، ‌کولاک و بوران ‌مسدود است.
الیاسی توضیح داد: کولاک و برف در این آزادراه به گونه ای است که در صورت بازگشایی معبر نیز تردد تنها با زنجیرچرخ امکانپذیر خواهد بود.
وی گفت: جاده های ساوه - همدان (آزادراه و جاده قدیم) اکنون باز است و تردد در آن ها به کندی و با زنجیرچرخ جریان دارد و گروه های راهداری نیز در این مسیرها عملیات پاکسازی سطح جاده ها و نمک پاشی را انجام می دهند.
الیاسی در مورد وضعیت راه های روستایی شهرستان ساوه نیز ‌گفت: راه روستاهای پیغمبر و نیرفت مسدود است و گروه های راهداری برای بازگشایی این راه ها اعزام شده اند.
ساوه قطب مهم صنعتی و دومین کانون جمعیتی استان مرکزی است که دارای 147 کیلومتر آزادراه، 40 کیلومتر بزرگراه و 110 کیلومتر راه اصلی است.

6539 /6013/خبرنگار: یحیی معماری *** انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.