سید علی آقازاده شامگاه روز دوشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان امیرکبیر اراک در جمع خبرنگاران افزود: پیرو نشست با هیات امنا و خیران بیمارستان آیت الله خوانساری اراک و دیدار با رئیس امور اداری و استخدامی کشور و مقامات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پیگیری جذب نیرو در این بیمارستان در دستور کار مدیریت ارشد اجرایی استان مرکزی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در این ملاقات ها مقرر شد با تامین نیرو و تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان، تاپایان سال جاری با حضور مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بهره برداری از بیمارستان یکصد تخته خوابی بیمارستان آیت الله خوانساری اراک آغاز شود.
استاندار مرکزی در جریان بازدید از بخش های مختلف بیمارستان امیرکبیر اراک گفت: این بیمارستان از شرایط مناسبی در حوزه درمان و نگهداری از کودکان سخت درمان برخوردار است و تنها در زمینه تجهیزات بیمارستانی با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند که مقرر شد با همت خیران سلامت و استانداری برخی از تجهیزات مورد نیاز آن برای ارایه خدمات بهینه به بیماران فراهم شود.
استاندار مرکزی به همراه برخی از مدیران استانی و خیران سلامت از بخش های مختلف بیمارستان امیرکبیر اراک بازدید و با اهدای گل از پرستاران این بیمارستان تقدیر کرد.
بیمارستان آیت الله خوانساری اراک در چهارهزار مترمربع وسعت، ظرف مدت 2 سال اخیر با کمک 70 میلیارد ریالی خیران و 10 میلیارد و 200 میلیون ریال از محل اوراق وقف ساخته شده است.
1955/3075/خبرنگار:مهدی عظیمی *** انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.