حمید غیاثی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تسهیلات به 29 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی در نقاط مختلف شهرستان خنداب پرداخت شده است.
وی ادامه داد: 150 میلیارد ریال از این تسهیلات توسط پست بانک و چهار میلیارد و 200 میلیون ریال توسط صندوق کارآفرینی امید در اختیار متقاضیان و تولیدکنندگان خنداب قرار گرفته است.
فرماندار شهرستان خنداب خاطر نشان کرد: از محل تسهیلات بند(د) تبصره 16 قانون بودجه سال جاری نیز یک هزار و 800 میلیون ریال تسهیلات به 9 نفر از مددجویان بهزیستی و 17 هزار و 272 میلیون ریال به 90 مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) پرداخت شده است.
غیاثی یاد آور شد: یک هزار و 455 هکتار از اراضی شهرستان خنداب با اعتبار 102 میلیارد ریال در مدت چهار سال دولت یازدهم به سامانه آبیاری تحت فشار تجهیز شده است.
وی ادامه داد: 790 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان خنداب از قابلیت تجهیز به سامانه آبیاری تحت فشار برخوردار است و امسال 10 میلیارد ریال برای اجرای این طرح در این اراضی اختصاص یافته که با ابلاغ این تسهیلات در اختیار کشاورزان قرار می گیرد.
فرماندار شهرستان خنداب خاطر نشان کرد: 856 مجوز مشاغل خانگی نیز امسال در شهرستان خنداب صادر شده که 16 مورد آن توسط اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی، 112 مجوز توسط صنعت، معدن و تجارت، هشت مورد در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، 169 مجوز توسط سازمان جهاد کشاورزی، 138 مجوز در صندوق کارآفرینی امید و 412 مجوز نیز توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) در این شهرستان محقق شده است.
شهرستان خنداب با جمعیت 58 هزار نفری در 87 کیلومتری اراک یکی از شهرستان های 12گانه استان مرکزی به شمار می رود.
1955/6013/خبرنگار:مهدی عظیمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.