به گزارش ایرنا، کاوه فلک افلاکی افزود: بودجه امسال شهرداری اراک، پنج هزار و 840 میلیارد ریال است که از این میزان چهار هزار و 600 میلیارد ریال آن عمرانی و بقیه جاری است.
رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک بیان کرد: ادغام سازمان های شهرداری از سال گذشته صورت گرفته و تعداد آن ها از 14 سازمان به 9 سازمان فعال کاهش یافته و سازمان فناوری اطلاعات و سرمایه گذاری نیز در شرف آغاز به کار است.
فلک افلاکی اضافه کرد: سازمان های تابعه شهرداری توان درآمدزایی بالا دارند و باید این سازمان ها برنامه ریزی مناسبی برای افزایش درآمدها داشته باشند.
در نشست صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک، واگذاری 270 متر از زمین های شهرداری کوی پردیس واقع در پلاک ثبتی 3929 به هیات امنا مسجد برای توسعه مسجد در حال ساخت در این شهرک، توافقنامه بین شهرداری وقت کرهرود و مالکان پلاک های ثبتی 679 و 680 واقع در کرهرود و خیابان شهید رحمتی، تملک ملک دو تن از شهروندان به پلاک ثبتی شماره های753 و 752 به آدرس خیابان شریعتی، خیابان شهید جهانتاش، کوچه شهید عبداللهی که در طرح تعریض شارع 12 متری قراردارد و تملک زمینی به پلاک ثبتی 4591 در انتهای خیابان امام خمینی (ره) به مساحت یک هزار و 753 متر مربع که از این میزان یک هزار و 410 متر در مسیر تعریض قرار دارد، به تصویب رسید.
در ادامه نشست امروز شورای اسلامی کلانشهر اراک، طرح تحقیق و تفحص از شهرداری توسط دو تن از اعضای شورا ارائه شد.
کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی است و در این شهر بیش از 520 هزار نفر جمعیت زندگی می کند.
3005/خبرنگار: معصومه صفری *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.