به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی عصر سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی افزود: حضور پر شور مردم در برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر، مردمی بودن نظام اسلامی را در دنیا به تصویر می کشد و نقشه های دشمنان را بی اثر می سازد.
وی ادامه داد: برگزاری برنامه‌های دهه فجر اهمیت این روزهای تاریخی و زوایا پیدا و پنهان آن را به جهانیان نشان می‌دهد و باید در سال جاری در سایه همکاری مردم و مسئولان،جشن های پیروزی انقلاب اسلامی ایرانرا پررنگ‌ تر برگزار کرد پیام نظام اسلامی را با صدای رساتری به سراسر گیتی رساند.
امام جمعه اراک اظهار کرد: ویژگی بارز برنامه های دهه مبارک فجر این است که راهبری و اجرای آن به طور کامل خودجوش و مردمی است و دستگاه های دولتی تنها وظیفه نظارتی بر امور دارند.
وی ادامه داد: اولویت کشور به ویژه از سوی نسل های سوم و چهارم انقلاب، حراست بهینه از ولایت فقیه و دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی است چرا که دشمن با استفاده از ابزارهای نوین فناوری می کوشد به درخت تنومند انقلاب اسلامی ضربه بزند. نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: حضور نسل جوان و نوجوان در برنامه های فرهنگی به خصوص نماز جمعه، نماز جماعات و برنامه های انقلابی پیامی مهمی دارد و آن تداوم راه شهدا و تکیه بر معنویت و آرمان های نظام اسلامی است.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: پاسخگویی به امور و خدمت صادقانه تکلیف مسئولان در نظام اسلامی است و حلقه مدیریتی استان باید این مهم را با حساسیت مدنظر داشته باشد و برای حل مشکلات مردم چاره اندیشی کنند.
آیت الله دری نجف آبادی تاکید کرد: دشمنان نظام اسلامی از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری در راستای تخریب اعتقادات جوانان و نوجوانان ایران اسلامی و ایجاد فاصله این نسل ها استفاده می کند و تکلیف اولویت دار دستگاه های فرهنگی این است که برای مقابله با توطئه های دشمنان محتوا تولید کنند و حضور هوشمندانه و اثربخش در فضای مجازی داشته باشند.
وی اضافه کرد: استان مرکزی سرزمین آفتاب و زادگاه معمارکبیر انقلاب اسلامی است بنابراین وظیفه مردم و مسئولان این استان نسبت برگزاری جشن های دهه فجر سنگین تر از استان های دیگر است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: حضور گسترده و پرشور مردم ولایتمدار استان مرکزی در برگزاری جشن های انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن باید ندای حمایت های همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی را منعکس کند.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به همزمان شدن ایام الله دهه مبارک فجر با ایام فاطمیه(س) نیز گفت: با ضمن گرامیداشت روزهای خاطره انگیز پیروزی انقلاب اسلامی، حرمت و احترام اهل بیت(ع) نیز حفظ شود.
شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی هر ماه یکبار روزهای سه شنبه در محل بیت نماینده ولی فقیه در این استان برگزار می شود.
3017/ 6013/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.