به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی در حاشیه گشایش این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با حضور بیش از 90 تولیدکننده و عرضه کننده مبلمان منزل و لوستر در فضایی به وسعت هفت هزار و 500 متر مربع در محل سالن های پارس و پردیس محل دائمی نمایشگاه های بین المللی این استان در اراک برگزار شده است.
وی ادامه داد: هفدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر با هدف ایجاد فرصتی مناسب برای نمایش آخرین دستاوردها و فراهم کردن زمینه لازم برای مبادلات اقتصادی دایر شده است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی افزود: علاقه مندان و بازدیدکنندگان می توانند از 25 تا 29 دی ماه از ساعت 15 تا 21 از نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی بازدید کنند.
شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی در سال 1378 در زمینی به مساحت 22 هکتار در محل تلاقی شاهراه شمال به جنوب و غرب به شرق کشور راه اندازی شد.
محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی دارای 10 هزار مترمربع سالن نمایشگاهی مسقف، سه هزار مترمربع فضای باز نمایشگاهی و 120 هزار مترمربع پارکینگ ویژه غرفه داران و بازدید کنندگان است.
1955/خبرنگار:مهدی عظیمی *** انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.