رضا لوایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تکمیل کف پوش سالن های ورزشی 22 بهمن و امام علی(ع) آشتیان، تامین روشنایی سالن ورزشی امام علی(ع)، تعمیر اساسی موتور خانه، سونا و جکوزی استخر مرکزی این شهرستان امسال با مشارکت مردمی انجام شده است.
وی ادامه داد: هزینه تعمیرات اساسی سقف استخر مرکزی آشتیان حدود یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است که پیش بینی می شود تا پایان امسال این اعتبار از سوی خیران تامین شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آشتیان بیان کرد: کمیته خیران سلامت آشتیان از سال 1393 تشکیل شده و تا کنون نقش موثری در ساخت و تعمیر اماکن ورزشی شهرستان و همچنین اشاعه ورزش همگانی داشته است.
وی افزود: سرانه ورزشی در آشتیان یک متر و 50 سانتیمتر است که در قیاس باشاخص 86 سانتیمتری استان شرایط خوبی دارد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آشتیان اظهار کرد: رشته های ورزشی فوتبال، فوتسال، والیبال، کیک بوکسینگ، ژیمناستیک، ورزش پهلوانی، آمادگی جسمانی، کشتی، شنا، وزنه برداری، بدنسازی، جودو، کاراته در بخش مردان و رشته های ورزشی کاراته، آمادگی جسمانی، یوگا، والیبال و شنا نیز برای بانوان آشتیانی فعال است.
600 ورزشکار زن و مرد به صورت سازماندهی شده در رشته های مختلف ورزشی زیر نظر اداره ورزش و جوانان شهرستان آشتیان فعالیت می کنند.
شهرستان آشتیان با جمعیتی بالغ بر 2 هزار نفر در 80 کیلومتری شمال اراک مرکزی استان مرکزی قرار دارد.
3017/6013/ خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.