حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه ساوه افزود: دشمنان و معاندان نظام با فریب افکار عمومی و احساسات عده ای، به ناآرامی های اخیر در کشور، دامن زدند.
وی ادامه داد: برخی معاندان و دشمنان قسم خورده انقلاب، علت اصلی این ناآرامی ها، نارضایتی از نظام دانستند و عده ای دیگر، دولت را مقصره جلوه دادند اما هیچ یک از این تحلیل ها و برداشت ها، علت اصلی ناآرامی ها نبود.
وی اظهار کرد: مردم ولایتمدار و انقلابی کشور، مطالبه هایی دارند اما هیچ زمانی، از حمایت آرمان های اسلام، کشور و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دست برنمی دارند.
وی گفت: واقعیت آن است که همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، اصل نقشه و طراحی های ناآرامی های اخیر از سوی دشمنان خارجی صورت گرفت و این بار هم، بصیرت انقلابی مردم، توطئه ها را خنثی کرد.
حجت الاسلام حسینی گفت: مردم از مجلس شورای اسلامی نیز درخواست هایی دارند تا در راستای رفع مسائل معیشتی، اقتصادی و به ویژه رفع بیکاری، اقدام جدی بیشتری صورت گیرد.
خطیب جمعه ساوه گفت: شکی نیست که دشمنان نظام و جریان فاسد استکبار به دنبال تضعیف پایه های استوار انقلاب اسلامی ایران است و نارآرامی های اخیر نیز با این هدف، طرح ریزی و اجرا شد.
شهرستان ساوه دومین کانون جمعیتی استان مرکزی است و نماز عبادی، سیاسی جمعه در چهار شهر آوه، ساوه، نوبران و غرق آباد اقامه می شود.
6539/3075/خبرنگار: یحیی معماری *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.