محمد بهاروند روز پنجشنبه در دیدار با مسئولان خبرگزاری ایرنا استان مرکزی و ساوه اظهار کرد: خبرگزاری ایرنا در اطلاع رسانی و تبیین برنامه ها و خدمات دولت نقش تعیین کننده ای دارد و می تواند به عنوان یک مرجع رسانه ای حرفه ای در هدایتگری اخبار و اطلاعات در کنار سایر رسانه ها ایفای نقش کند.
وی با بیان اینکه ارائه خدمات دولت به نحو مطلوب وظیفه خطیری است بیان کرد: خبرگزاری ایرنا مورد وثوق مردم است و حلقه مدیریتی ساوه می کوشد با ایرنا ارتباط تنگاتنگی داشته باشد و از ظرفیت های آن بهره مند شود.
وی گفتک ساوه دومین کانون جمعیتی استان بعد از اراک و از شهرستان های کلیدی و مهم در حوزه صنعت و کشاورزی است و انتظار است که راهبری خبری و انعکاس فعالیت های این شهرستان در رسانه های معتبر روز به روز تقویت شود.
رئیس خبرگزاری ایرنا در استان مرکزی نیز در این دیدار گفت: نگاه ایرنا در اطلاع رسانی توسعه محور و حرفه ای است و این رسانه می کوشد تا ضمن برجسته سازی ظرفیت های استان و شهرستان ها به صورت هدفمند مشکلات و نیازهارا پیگیری و برای حل معضلات راهکارهای کارشناسی ارائه دهد.
وی گفت: نمایندگی خبرگزاری ایرنا در شهرستان های ساوه و زرندیه با هدف اطلاع رسانی از فعالیت، برنامه ها و خدمات دولت در این مناطق فعالیت دارد و برای تحقق اهداف خبری نیاز به ارتباط موثر با فرمانداران این 2 شهرستان به عنوان نمایندگان عالی دولت است.
در این دیدار یحیی معماری مسئول نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در شهرستان ساوه و علی حسین زاده مسئول روابط عمومی فرمانداری نیز حضور داشتند.
شهرستان ساوه قطب جمعیتی دوم استان مرکزی است که 290 هزار نفر جمعیت دارد.

/6013/6539خبرنگار: یحیی معماری***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.