فتح الله حقیقی روز چهارشنبه در دومین نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی افزود: ارائه عملکرد و دستاوردهای دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم از طریق رسانه ها یکی از مهمترین وظایف مدیران دستگاه های اجرایی استان است که این مهم باید در دستور کار مسئولان استانی قرار گیرد.
وی ادامه داد: ارائه دستاوردهای نظام به مردم یکی از توصیه های رهبر معظم انقلاب است که مدیران و مسئولان باید با شفاف سازی این فعالیت ها، به این مهم، جامه عمل بپوشانند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: رسانه ها و مطبوعات نیز باید با رعایت خطوط قرمز و نقد منصفانه نقاط ضعف و قوت دستگاه های اجرایی را رصد کنند.
حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری ایام یوم الله دهه فجر گفت: در این ایام باید در استان امام خمینی (ره) از برنامه های کلیشه ای خودداری شده و همه فعالیت ها و اقدام ها همتراز با جایگاه این استان انجام شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: ایام الله دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی است تا مدیران اجرایی، گزارشی از فعالیت های پنج سال اخیر با رویکرد شاخص محوری به شهروندان ارایه کنند.
مدیر کل روابط عمومی استانداری مرکزی نیز در این نشست گفت: ارتباط با رسانه ها برای ارائه دستاوردهای دولت و نظام از برنامه های اولویت دار حوزه اطلاع رسانی استان مرکزی است.
مظطفی عرب افزود: 134 رسانه شامل 98 نشریه و هفته نامه، 35 نمایندگی روزنامه های سراسری و 31 خبرگزاری و پایگاه خبری دارای مجوز در استان مرکزی فعالیت می کنند.
استان مرکزی داری سه روزنامه، 31 هفته نامه، 13 دو هفته نامه،19ماهنامه و 2 ماهنامه، 18 فصل نامه و 2 فصلنامه است.
1955/3075/خبرنگار: مهدی عظیمی *** انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.