به گزارش ایرنا، مهدی چمران عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: بیداری اسلامی و فرهنگ مقاومت موهبت گرانسنگی است که در تثبیت آرمان های انقلاب اسلامی و تحقق همبستگی و اتحاد در دنیای اسلامی تقشی اثرگذار دارد.
وی ادامه داد: مدیریت منسجم فضای مجازی راهبردی اساسی در مقابله با هجمه های فرهنگی و توطئه های دشمنان است.
چمران تصریح کرد: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به جولانگاهی برای پیشبرد اهداف دشمنان تبدیل شده که مقابله با این مهم نیازمند تولید محتوا و مدیریت منسجم و هدفمند است.
وی ادامه داد: همه برنامه ریزی ها و سازماندهی های دشمنان داخلی و خارجی در هدایت ناآرامی های اخیر در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی انجام می شد.
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بیان کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(جمنا) اهداف خود را بر مبنای یک حرکت فراحزبی به منظور فعالیت در تمام شرایط و غیر از انتخابات پایه گذاری کرده و حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارتقای جایگاه آن و بیان مطالبات مردمی از مهمترین راهبردهای این جبهه است.
چمران بیان کرد: امسال یک آسیب شناسی بر مبنای نظر سنجی های علمی با هدف شماخت نقاط قوت و ضعف جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و اصلاحات جزئی در ساختار سازمان انجام شده که انتظار می رود با این اقدامات علمی و کارشناسی به نقطه مطلوب دست پیدا کنیم.
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: سازماندهی جمنا در استان ها و تشکیل مجمع عمومی از مهمترین اهداف این حزب است تا در این مجمع بتوانیم بهره گیری از نیروهای جوان و کارآمد را محقق سازیم.
وی افزود: جمنا برای نقدهای دلسوزانه و حتی انتقادات مردمی در مسیر قانونی، ارزش قائل است اما مطالبه گری با ایجاد ناآرامی تفاوت بسیار دارد.
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید جایگاهی برای بیان مطالبات مردمی سازماندهی شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی از مساجد شکل گرفت و همچنین بسیاری از مشکلات جامعه ایران اسلامی در 40 سال گذشته در مساجد حل و فصل شده است، می توان مساجد را به عنوان پایگاه بیان مطالبات مردمی در نظر گرفت.
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) یک جبهه سیاسی انقلابی است که در 5 دی 1395 تأسیس شده است.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.