به گزارش ایرنا، در این بیانیه آمده است: در روزهای اخیر عده ای در برخی از شهرهای ایران اسلامی امنیت عمومی را برهم زدند و با تخریب اموال عمومی و بیت المال درصدد ایجاد فضای رعب و وحشت در جامعه شدند.
در این بیانیه عنوان شده است: براساس شواهد و گزارش های نهادهای امنیتی، منشا این حرکت ها به عوامل خارج از کشور و معاندان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی برمی گردد و برخی از اراذل، اوباش و افراد فریب خورده نیز همراه آنان شدند.
در بخشی از این بیانیه آمده است: بی شک این افراد به دنبال 2 قطبی کردن جامعه و برهم زدن امنیت و آرامش ایران اسلامی هستند.
در ادامه این بیانیه عنوان شده است: در سایه لطف خداوند متعال و وحدت و انسجام مردم عزیز، به طور قطع این حرکت های مذبوحانه و کور هیچ گاه نمی توانند در اراده راسخ و مستحکم کشور برای حرکت به سوی اهداف بلند انقلاب اسلامی کوچکترین خللی ایجاد کنند و همانگونه که مردم در چهار دهه گذشته که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد نشان داده اند همواره این فراز و نشیب ها، تلاطم ها را با افتخار و سربلندی پشت سرهم گذاشته اند، این بار نیز برگ دیگری بر کتاب زرین افتخارات خود می افزایند.
مجمع نمایندگان استان مرکزی در این بیانیه تاکید کرده است: همگان به این نکته اذعان داریم که اساس و رکن اصلی هر جامعه برای پیشرفت، ترقی و امنیت است و نعمت امنیت در درجه اول اهمیت بوده و اداره کشور و کارهای اساسی و لازم در سایه آن امکان پذیر خواهد بود.
در بخشی دیگر از این بیانیه عنوان شده است: مجمع نمایندگان استان مرکزی از همه مردم با بصیرت و انقلابی و همه کسانی که دل در گرو این آب و خاک دارند دعوت می کند تا در روز چهارشنبه 13 دی ماه در اقدامی مردمی و خودجوش در کنار یکدیگر فریاد وحدت را سرداده و بیعتی مجدد با آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری داشته باشند.
مجمع نمایندگان استان مرکزی در ادامه این بیانیه ذکر کرده است: مردم با راهپیمایی عظیم و باشکوه خود این فتنه را در نطفه خفه و بار دیگر دشمنان داخلی و خارجی را نا امید می کنند و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز دوشادوش ملت در این حرکت عظیم مردمی شرکت خواهند کرد.
در ادامه این بیانیه عنوان شده است: برخود لازم می دانیم از تلاش ها و مجاهدت های نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان جان برکف که در این چند روزهمه توان خود را برای حفظ امنیت و آرامش کشور به کار برده اند، صمیمانه تشکر کنیم.
راهپیمایی مردمی روز چهارشنبه 13 دیماه در میدان شهدای اراک برگزار می شود.
6991/3075/خبرنگار: معصومه ابراهیمی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.