یوسف عرفانی نسب روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان طلب ظرف 2 سال اخیر توسط 67 هزار مشترک پرداخت نشده است.
وی، نداشتن تمکن مالی برخی مشترکان روستایی و حضور مشترکان به صورت فصلی در منازل را از دلایل نپرداختن هزینه آب بها مصرفی در استان مرکزی عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی گفت: ماموران این شرکت به مشترکان بدهکار اخطارهای متعددی داده اند تا نسبت به پرداخت بدهی در اسرع وقت اقدام کنند.
عرفانی نسب افزود: برخی روستاییان تفرش در منازل ویلایی به شکل فصلی حضور دارند که روئیت نکردن قبض یکی از دلایل بدهی این مشترکان به شمار می رود.
وی اظهار کرد: با پرداخت به موقع حق آب مصرفی از سوی مشترکان نیازهای مالی شرکت تامین می شود و در بهبود مصرف آب با افزایش کیفیت و کمیت خدمات شرکت نیز تاثیرگذار است.
عرفانی نسب توضیح داد: این شرکت به منظور همکاری با مشترکان، میزان بدهی را با توجه به تمکن مالی آنان تقسط می کند تا ضمن کمک به مشترکان حق دولت نیز محفوظ بماند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی گفت: قیمت تمام شده هر متر مکعب آب روستایی 12 هزار ریال است که با احتساب 10 درصد قیمت تمام شده یعنی هرمترمکعب هزار و 200 ریال فروخته می‌شود.
عرفانی نسب افزود: مشترکان لازم است با پرداخت به موقع آب بهای مصرفی خود، این شرکت را در راستای خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهتر یاری کنند.
وی، از شورای های اسلامی، دهیاران، ائمه جمعه و معتمدین خواست با فرهنگ سازی و تشویق مردم روستاها، آنان را نسبت به پرداخت بدهی آب به این اداره ترغیب کنند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی گفت: برخورداری از آب سالم و بهداشتی نه تنها حقوق مسلم شهروندی است بلکه به عنوان ضروری ترین نیاز به شمار می رود.
146 هزار و 139 مشترک آب روستایی و 794 مشترک آب و فاضلاب در روستاهای ابراهیم آباد اراک و راونج دلیجان از خدمات آب و فاضلاب روستایی بهره مند می شوند.
6991/6013/خبرنگار:معصومه ابراهیمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.