به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا آشتیانی عصر شنبه درآیین گرامیداشت حماسه 9 دی شهرستان محلات، افزود: این روز حماسی تجلی غیرت دینی ملت ایران و فروزان شدن شعله های بیداری و بصیرت است و برای همیشه پرچم آگاهی و دشمن ستیزی را در این کشور برافراشته نگه داشت.
وی اظهارکرد: انقلاب با وجود فراز و نشیب‌های زیاد راه خود را تاکنون با اقتدار طی کرده است و حمایت بصیرانه مردم کلید عزتمندی نظام است.
حجت الاسلام آشتیانی افزود: دشمنان با تمام توان خود آمدند که چراغ اسلام را خاموش کنند اما تمام توطئه ها در سایه هوشیاری مردم درهم شکست.
وی گفت: در جریانات سال 88 هم دشمنان همه توان خود را جمع کردند تا به انقلاب اسلامی ضربه وارد کنند و عوامل خودفروخته داخلی وارد شدند اما مردم پاسخ دندان شکنی به آنان دادند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: اگر مردم با بصیرت ایران در روز 9 دی آن تجمع با شکوه را انجام نمی‌دادند مشخص نبود که امروز ایران اسلامی چه اوضاعی را سپری می‌کرد.
وی در ادامه با اشاره به سخنان امیرالمومنین علی(ع) در نهج البلاغه گفت: چشم انسان عاقل(بصیر) در کارها ظاهربین نیست و تمامی ابعاد آن را مورد بررسی قرار می‌دهد و اگر شخص پیامبر، امام و رهبر زمان خویش را با بصیرت بشناسی و پیروی از رهبر را برای خود وظیفه بدانی در مشکلات و چالش ها با سختی مواجه نخواهید شد.
شهرستان محلات از توابع استان مرکزی دارای 55 هزار نفر جمعیت و در فاصله 115 کیلومتری اراک قرار دارد .
6013/7277/خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.