مهین علی بخشی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: محمد صالحی، فرشید شایان و حانیه احمدی ورزشکارانی هستند که از به اردوی تیم ملی برای شرکت در اعزام به بازی های آسیایی جاکارتا دعوت شده اند.
وی بیان کرد: هانیه احمدی بانوی اسکیت باز اراکی در مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت که روز گذشته (جمعه) در تهران برگزار شد با رکود 10 ثانیه بر سکوی نخست نشست و از رقبای دیگر خود سبقت گرفت.
رئیس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: رقابت های بخش مردان مسابقات انتخابی نیز هفت دی ماه برگزار شد که محمد صالحی ورزشکار این استان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.
علی بخشی عنوان کرد: مسابقات قهرمانی اسکیت آسیا شهریورماه سال 97 در جاکارتا برگزار می شود.
وی گفت: استان مرکزی در زمینه اسکیت از ظرفیت بالایی برخوردار است که در صورت حمایت و توجه به زیرساخت های لازم برای این رشته، این موفقیت در اسکیت افزایش می یابد.
رئیس هیات اسکیت استان مرکزی اضافه کرد: تا سال 94، اسکیت در چهار شهرستان این استان فعال بود اما با تلاش های گسترده این رشته هم اکنون در هفت شهرستان استان مرکزی فعال است.
700 ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی اسکیت در استان مرکزی فعالیت دارند که 65 درصد از این افراد را بانوان تشکیل می دهند.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.