آیت الله محسن اراکی روز جمعه در آیین دعای ندبه در مسجد فاطمیه کرهرود شهرستان اراک، افزود: دشمنان جنگ تمام عیار اقتصادی را علیه کشور آغاز کرده اند و در چنین شرایطی ملت و مسئولان بایددر کنار یکدیگر و پشت سر مقام معظم رهبری با برخورداری از روحیه جهادی و عزم بسیجی در صحنه باشند و این توطئه ها را نقش بر آب کنند.
وی ادامه داد: جنبه مهمی از این توطئه اقتصادی در زمینه قاچاق کالا به کشور و خروج بی حساب و کتاب ارز از مرزهای کشور است که در این خصوص مدیران و مسئولان باید با حساسیت از مرزها پاسداری کنند و با حمایت از تولید داخل زمینه اشتغال و درآمد اقتصادی برای کشور و جوانان را فراهم آورند.
دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: یکی از مهمترین اصول پیروزی در جنگ اقتصادی و فرهنگی اعتقاد و اعتماد به خدا است و در این خصوص نیز باید تکیه بر داخل کشور داشت و با توکل به خدا در برابر دشمنان ایستادگی کرد.
آیت الله محسنی اراکی ادامه داد: بیکانگان هرگز نمی توانند مشکلات کشور را برطرف کنند و سرمایه ایران برای رشد اقتصادی تکیه بر نیروی انسانی ماهر و ایده های سازنده است.
نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری افزود: ساز و کارهای تولید و صادرات باید متناسب با شرایط کنونی کشور تغییر کند و به گونه ای باشد تا زمینه اقتصاد رقابتی را هموار کرده و بستر های کسب و کار پایدار با اعطای تسهیلات در اشتغالزایی جوانان افزایش یابد.
آیت الله محسنی اراکی ادامه داد: ایران اسلامی سرمایه بزرگ حمایت مردمی را دارد و همانگونه که توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده و دوران مقدس را خلق کند در عرصه جنگ اقتصادی نیز با توکل به خدا پیروز میدان خواهد بود.
در این آیین اقشار مختلف مردم و مسئولان دعای ندبه را در مسجد فاطمیه شهر کرهرود برگزار کردند.
1955/6013/خبرنگار:مهدی عظیمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.