به گزارش ایرنا،‌ محسن مددی روز سه شنبه در نشستی که با حضور نماینده انجمن حمایت از حیوانات و اعضای شورای شهر ساوه در شهرداری برگزار شد، ‌اظهار کرد: در صورت موافقت شورای اسلامی شهر ساوه،‌ این پناهگاه با بهره گیری از مرکز درمانی حیوانات ولگرد‌ در ساوه کار خود را آغاز می کند.
محسن مددی اظهار کرد: عمده ترین هدف از تاسیس این مرکز علاوه بر احترام گذاشتن به حقوق حیوانات بی سرپناه و ولگرد،‌ جلوگیری از نابود کردن آنها است.
وی گفت:‌ شهرداری ساوه با طرح مشارکتی انجمن حمایت از حیوانات برای ساماندهی حیوانات بی سرپرست و ایجاد سرپناه برای آنها موافقت کرد.
مددی تاکید کرد: شهرداری از این طرح حمایت می کند و با رعایت اصول مورد نظر، زمین لازم را در اختیار انجمن حمایت از حقوق حیوانات قرار خواهد داد تا در صورت اخذ مجوز از شورای اسلامی شهر، این رخداد ماندگار در شهر ساوه به منصه ظهور برسد.
وی اظهار کرد: این طرح با رویکرد ساماندهی وضعیت حیوانات ولگرد و نیز پیشگیری از بروز بیماری های قابل انتقال به انسان و حفظ اکوسیستم اجرایی می شود.
انجمن حمایت از حیوانات، سازمانی مردم نهاد است که از سال 1377 خورشیدی فعالیت خود را با هدف پشتیبانی از جانوران مورد آزار، بی‌پناه و در خطر انقراض و نیز تلاش برای ایجاد شرایط بهتر زندگی این جانداران آغاز نمود و هم اکنون نیز عضو جامعه جهانی پشتیبانی از جانوران (WSPA) است.
3075 /6539/ خبرنگار:‌ یحیی معماری *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.