مجتبی عالیخانی روز دوشنبه در جمع اصحاب رسانه در اراک افزود: این گواهینامه صلاحیت شامل پیمانکاری درجه سه در رشته راه و درجه پنج در رشته ابنیه و ساختمان است.
وی بیان کرد: این سازمان در گذشته نیز دارنده گواهینامه درجه چهار راه و باند و درجه پنج ابنیه و ساختمان از سازمان مدیریت و برنامه ریزی بوده و در زمره معدود سازمان های همیاری کشور است که موفق به کسب این گواهینامه شده است.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان مرکزی ادامه داد: این سازمان دارای گواهینامه پایه سه در حوزه راه و ترابری با ظرفیت مالی 550 میلیارد ریال و گواهینامه پایه پنج در حوزه ساختمان و ابنیه با ظرفیت مالی 64 میلیارد ریال است.
عالیخانی عنوان کرد: این سازمان طرح هایی از قبیل طرح مشارکتی آماده سازی اراضی شهر جدید امیر کبیر، مسکن مهر، ساخت سکوهای بتنی برای کاشت نهال در نهالستان شهید رجایی اراک، آماده سازی جاده خمین به محلات، محوطه سازی و جدول گذاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی و تامین نیروی انسانی بیش از 70 درصد از شهرداری های استان مرکزی را در دست دارد.
سازمان همیاری شهرداری های استان مرکزی از سال 70 بر اساس نامه مصوب وزارت کشور تاسیس شده و در تامین نیازمندی های شهری و تاسیسات مورد نیاز عمومی با هدف کمک به تامین خودکفایی شهرداری ها فعالیت دارد.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری*** انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.