فتح‌اله حقیقی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از پارک بانوان شهرستان اراک افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌ شهرداری این کلانشهر مقرر شده است ساعاتی از روز، این پارک برای استفاده خانواده‌ها اختصاص داده شود.
وی، وجود پارک بانوان را یکی از زیرساخت های ضروری مراکز استان‌های عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه این پارک از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است بانوان می‌توانند ضمن استفاده از امکانات و تجهیزات ، فعالیت‌های فرهنگی را نیز در این مجموعه انجام دهند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی بیان کرد: توجه هر چه بیشتر به ایجاد زیرساخت های لازم برای افزایش نشاط، شادابی و رفاه شهروندان به خصوص قشر جوان و بانوان از برنامه های اولویت دار استانداری است و ایجاد این پارک نقش مهمی در افزایش روحیه نشاط در بین بانوان و قشر جوان دارد.
حقیقی گفت: بهره برداری از پارک بانوان اراک به الگویی برای سایر مراکز استان‌های کشور تبدیل می شود.
ایجاد پارک بانوان در کلانشهر اراک سال 1392 در شورای اسلامی این کلانشهر اراک مطرح شد و با مصوبه شورای شهر مراحل ساخت این پارک از سال 1393 در میدان حافظیه شهر اراک آغاز شده است.
در این پارک پیست دوچرخه‌سواری، مسیر پیاده‌روی، استخر، زمین بدمینتون، سالن چندمنظوره، زمین فوتبال، فضای سبز، گلخانه، نمایشگاه صنایع‌دستی و غذای های محلی و سایر امکانات ورزشی پیش بینی شده است.
1955/6013/خبرنگار:مهدی عظیمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.