به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عباس هاشمی روز دوشنبه در نشست ستاد هماهنگی برگزاری آیین روز 9 دی استان مرکزی در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان، افزود: استکبار جهانی و کشورهای مرتجع منطقه با حمایت از رژیم صهیونیستی و سازماندهی گروهک های تروریستی در صدد ایجاد نفاق و تفرقه بین مسلمانان هستند تا بتواند به شرایط داخلی کشورهای اسلامی تسلط داشته باشد.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلام همواره در برابر تهاجمات سیاسی و نظامی استکبار جهانی بر علیه مسلمانان جهان ایستاده است و توطئه های آنها را یکی پس از دیگری خنثی کرده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی از بدو پیروزی انقلاب با استفاده از ابزارهای تحریم، تهدید، ترور و هجمه های فرهنگی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی بوده اند اما مردم ولایتمدار و مومن ایران اسلامی همواره در برابر توطئه های دشمنان با تمام وجود از آرمان های نظام و به خصوص ولایت فقیه حمایت کرده و بعد از این نیز حمایت خواهند کرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه نهم دی ماه با عنوان روز بصیرت و تجدید میثاق با ولایت و رهبری نامگذاری شده است، عنوان کرد: شعار امسال نهم دی ماه 'تجلی قدرت الهی و شکست فتنه آمریکایی' است که همه برنامه های این روز بر اساس تشریح و تبیین آرمان های نظام اسلامی و ولایت فقیه تدوین شده است.
حجت الاسلام هاشمی اضافه کرد: آیین بزرگداشت این روز، شنبه نهم دی ماه در مصلی بیت المقدس اراک برگزار می شود و انتظار می رود دستگاه های اجرایی نسبت به اعزام جامعه هدف خود در این آیین معنوی اقدامات لازم را انجام دهند.
وی بیان کرد: در هماهنگی با فرمانداری های شهرستان های استان، آیین بزرگداشت نهم دی ماه همزمان با مرکز استان در مراکز شهرستان های استان نیز برگزار می شود.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مرکزی نیز در این آیین گفت: تشریح دستاوردهای نظام اسلامی بهترین روش برای خنثی سازی توطئه های دشمنان است.
مصطفی عرب افزود: ملت ایران از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی همواره پشتیبان نظام اسلامی، امام راحل و رهبر معظم انقلاب بوده اند و دشمنان انقلاب با هیچ وسیله ای نمی توانند ملت ایران را از ادامه مسیر انقلاب اسلامی خارج کنند.
آیین بزرگداشت نهم دی در اراک روز شنبه در ساعت 10 صبح در مصلی بیت المقدس این شهر برگزار می شود.
3017/6013/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.