مرتضی ذوالفقاری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از ابتدای سال زراعی جاری (اول مهرماه امسال) تاکنون هشت و چهاردهم میلیمتر بارندگی در استان مرکزی به ثبت رسیده که این میزان در در سال زارعی گذشته 43 و هفت دهم میلیمتر بوده است
مدیرکل هواشناسی استان مرکزی ادامه داد: در سال زراعی جاری (اول مهرماه امسال) تاکنون هنوز بارشی در ایستگاه دلیجان به ثبت نرسیده و بیشترین بارش ها در این مدت با 25 و 2 دهم میلیمتر مربوط به شهرستان شازند است.
ذوالفقاری اظهار کرد: در این مدت هفت و هفت دهم میلیمتر بارندگی در ایستگاه اراک به ثبت رسیده که دریافت این میزان بارندگی نسبت به سال زراعی گذشته 88 و 6 دهم میلیمتر و نسبت به بلند مدت 70 و 39 دهم میلیمتر کاهش یافته است.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: بررسی ها حاکی از پایداری نسبی هوای استان مرکزی تا 22 آذرماه جاری است که به صورت صاف تا کمی ابری، غبار محلی و گاهی وزش باد شدید پیش بینی شده می شود.
مدیرکل هواشناسی استان مرکزی افزود: بیشینه دمای نقاط مختلف این استان نیز تا دوشنبه 20 آذرماه جاری اندکی روند افزایشی دارد اما از روز سه شنبه 21 آذرماه جاری روند کاهش دما در استان حاکم می شود اما در خصوص کمینه دما تغییری پیش بینی نمی شود.
از ابتدای سال زراعی جاری (اول مهرماه امسال) تاکنون هشت و چهار دهم میلیمتر بارندگی در استان مرکزی به ثبت رسیده است.
3005/3075/خبرنگار: معصومه صفری *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.