به گزارش ایرنا، محمد حسینی روز جمعه پس از راهپیمایی مردم شهرستان آشتیان در محکومیت تصمیم آمریکا برای انتقال سفارت این کشور از تل آویو به بیت المقدس و به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی در مزار شهدای گمنام این شهرستان ،افزود: این اقدام نه تنها با ایستادگی جهان اسلام همراه شد بلکه اروپاییان نیز در این خصوص عکس العمل نشان دادند و ترامپ کمتر از 24 ساعت دستور خود را به تعویق انداخت.
وی بیان کرد: این حرکت ها نشان می دهد که آمریکا نتوانست پیروزی جوانان و رشادت ها سپاه قدس را در حرم مطهر ببیند.
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمریکا داعش را ایجاد کرد تا بین مسلمانان نفاق ایجاد کند اما، با هوشیاری مسلمانان و سربازان امام زمان (عج) تمام نقشه هایش نقش بر آب شده است.
حسینی اظهار کرد: پس از به شهادت رسیدن شهید حججی سردار سلیمانی اعلام کرد که به زودی پاسخ این اقدام داده می شود و کمتر از 45 روز جشن پیروزی بر داعش گرفته شد.
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش گفت: مسئولیت در نظام اسلامی خیر و تکلیف است و کسی که در جمهوری اسلامی بر کرسی خدمت می نشیند باید کارکردن برای مردم را مقدس بداند و در این راه بکوشد تا از دیگران سبقت بگیرد.
حسینی عنوان کرد: اشتغال به عنوان یک ابر چالش در جامعه مطرح است و کشور برای حل این معضل بسیج شده اما استان مرکزی و شهرستان آشتیان کمترین نرخ بیکاری را دارد و اقدامات با جدیت برای کاهش بیشتر نرخ بیکاری دنبال می شود.
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت یک و نیم میلیارد دلار معادل حدود 120 هزار میلیارد ریال تسهیلات در راستای ایجاد اشتغال در روستاها، عشایر و شهرهای زیر 10 هزار نفر جمعیت در نظر گرفته که باید نهایت بهره را از این امکان برد.
حسینی بیان کرد: نمایندگان مردم در مجلس همه تلاش خود را برای ایجاد زیرساخت های لازم در قوانین به کار گرفته اند تا اینکه دولت بتواند بر اساس آن عمل کند و نظارت بر اجرای صحیح قوانین نیز با جدیت دنبال می شود.
وی گفت: لایحه بودجه سال 97 در چند روز آینده با 2 نگاه ارتقای سطح معیشت مردم و فقرزدایی و اشتغال به مجلس تقدیم می شود که امید است این نگاه ها عملیاتی شود.
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: حدود 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و هنوز در برخی از نقاط کشور و از جمله شهرستان آشتیان مشکلاتی در خصوص معیشت مردم وجود دارد.
حسینی عنوان کرد: انتظار است در خصوص طرح های عمرانی نیز گام های بلندی برداشته شود و در دهه فجر امسال محور راهجرد به آشتیان به ثمر نشیند.
وی تصریح کرد: اجرای زیرگذر لاهجرد به سلفچگان از دیگر خواسته های مردم شهرستان آشتیان است.
شهرستان آشتیان از توابع استان مرکزی است و در این منطقه 17 هزار نفر جمعیت زندگی می کند.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.