به گزارش روز دوشنبه ایرنا، این مسابقات با حضور 90 شرکت کننده دررشته‌های قرائت، ترتیل، تحقیق، حفظ، مفاهیم ویژه کارکنان در اراک برگزار شد.
در رشته مفاهیم محمد کاظم ربیعی رتبه نخست ، محمد قمی و محمد رباط میلی به صورت مشترک دوم و ابوالفضل مطهری نژاد نیز سوم شد.
در رشته ترتیل، مهیار قاسم، مجید بیات و مرتضی رحمانی به ترتیب اول تا سوم شدند و در رشته حفظ کل حسن یعقوبی و علیرضا طالبی به ترتیب در جایگاه اول و دوم ایستادند.
در رشته حفظ ۱۰جزء مصطفی سعیدی به مقام نخست دست یافت و در رشته قرائت نیز مبین صحاف کاشانی، احسان جعفری و کریم بیانی به ترتیب اول تا سوم شدند.
در بخش خواهران نیز محدثه مؤمنی، مرضیه السادات موسوی و سارا خسروبیگی در رشته قرائت اول تا سوم شدند.
طیبه کاظمی، ملیحه نصیری و نازنین فاطمه شفیعی در رشته تحقیق به ترتیب اول تا سوم و سهیلا حسینجانی، انسیه گلابی و سمیه آروئی در رشته حفظ ۱۰جزء در جایگاه های اول تا سوم ایستادند.
فهیمه جفرسته، فاطمه السادات سجادی و اعظم آنجفی در رشته حفظ ۲۰جزء نیز اول تا سوم شدند.
صفری سنجانی، کرمی رفعت و عسگری مهرآبادی نیز در رشته مفاهیم عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در این آیین گفت: کسب روزی حلال از اولویت‌های زندگی کارگری محسوب می شود و عمل به آموزه های قرآنی یکی از راهکارهای زندگی همراه با معنویت است.
محمد تقی آبایی هزاوه افزود: اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیش از هر نهاد دیگری با اقشار مختلف کارگری سر و کار دارد بنابراین باید برای ترویج فرهنگ قرآنی در بین این قشر بیشتر تلاش شود.
6991/3075/خبرنگار:معصومه ابراهیمی*** انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.