به گزارش ایرنا، در این پیام که نسخه ای از آن روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی(ره) از برکات انقلاب اسلامی است که به ‌عنوان نماد بصیرت ملی همواره در مقاطع حساس و سخت با پشتیبانی مردمی، توطئه‌های دشمنان را خنثی و در عرصه‌های مختلف، گام‌های اثرگذاری در صیانت از کیان ایران اسلامی برداشته است.
در ادامه این پیام آمده است: بسیج در عرصه های گوناگون همانند حماسه هشت سال دفاع مقدس، سازندگی و دیگر رویدادهای مهم کشور با هدف حفظ آرمان های والای انقلاب اسلامی، حضوری فعال داشته است و امروزه نیز با تدوین برنامه های فرهنگی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب نقش مهمی در احیای فرهنگ ایرانی و اسلامی داشته است.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: بسیجیان غیور، با تمسک به ولایت فقیه و به پشتوانه بصیرت و دشمن شناسی خود، در شرایط و مقاطع مختلف تاریخی برای دفاع از آرزش های نظام اسلامی، آرمان های امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب به تکلیف خود عمل کرده اند و همواره در تلاش بوده اند تنها به مصالح و منافع ملی و پیشرفت انقلاب اسلامی و توسعه کشور اندیشیده و عمل کنند.
در ادامه این بیانیه آمده است: تفکر بسیجی در جغرافیای مقاومت اسلامی و ضداستکباری منطقه با الهام‌گیری از مقاومت و پایداری ملت ایران در دوران هشت سال دفاع‌مقدس نتیجه‌ بخش بوده و این تفکر و گفتمان ناب و ارزشی امروز زمینه ساز پیروزی جبهه مقاومت در مقابله با گروهک های تکفیری، تروریستی و در نهایت استکبار جهانی شده است.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: این شجره طیبه یادگار گرانبهای امام راحل است که از بدو تاسیس با روحیه ایثار و کار برای جلب رضایت خداوند در همه بخش ها حضوری موثر داشته است و امروز نیز برای حل مشکلات مختلف باید تفکر و گفتمان ناب بسیج در جامعه گسترش یابد.
بسیج مستضعفین در پنجم آذرماه سال 1358 به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.