به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ساوه، افزود: تقویت بسیج و حضور جوانان در فعالیت های این نهاد به خصوص مشارکت در برنامه های حلقه صالحین همواره مورد تاکید بوده است و قدر این سرمایه باید به خوبی دانسته شود.
وی گفت: بسیج پشتوانه انقلاب و مایه امید و سرمایه بزرگ اجتماعی در دفاع از آرمان ها و هویت ملی است.
خطیب نماز جمعه ساوه در بخش دیگری از سخنانش با تشکر از مردم در کمک رسانی زلرله مناطق غرب کشور گفت: در این حادثه نیروهای مردمی و خودجوش و نیز موکب های اربعین به کمک حادثه دیدگان شتافتند و انسجام و وحدت دینی و همبستگی ملی را به بهترین شکل به نمایش گذاشتند.
وی اظهار کرد: در زلزله کرمانشاه سپاه، ارتش، هلال احمر و اقشار مردم در کنار هم فصلی ماندگار از نوعدوستی را خلق کردند.
حجت الاسلام حسینی افزود: جمهوری اسلامی ایران آبروی جهان اسلام و حضرت آیت الله خامنه نیز چشم و چراغ و مظهر عزت جمهوری اسلامی است که باید قدر ولایت فقیه را دانست.
امام جمعه ساوه با تجلیل از کمک های مردم این شهرستان و خدماتی که موکب های اربعین ساوه به زلزله زدگان ارایه کردند، گفت: فرمانده سپاه ساوه به منطقه رفت تا کار بازسازی یکی از مناطق آسیب دیده را بر عهده گیرد.
وی در ادامه به شکست گروهک تروریستی داعش اشاره کرد و گفت: نابودی داعش در عراق و سوریه در سایه رهبری حکیمانه نظام و نیروهای بسیجی از کشورهای ایران، عراق، افغانستان، لبنان و پاکستان به دست آمد و بسیار ارزشمند است.
حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: این پیروزی معجزه است زیرا داعش از حمایت کامل کفر و استکبار برخوردار بود اما وعده خدا پیروزی حق است.
وی در خصوص دلایل ایجاد داعش، گفت: اهداف عمده تشکیل این گروهک تروریستی ایجاد سپر امنیتی برای رژیم صهیونیستی، اسلام هراسی و جلوگیری از رشد اسلام گرایی در جهان، تفرقه بین جهان اسلام به نام شیعه و سنی و قومیت گرایی، جلوگیری از رشد انقلاب اسلامی و نیز تضعیف اقتصاد ایران با کاهش شدید بهای نفت بود اما به یاری خدا توطئه دشمن بی اثر شده است.
نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه شهری استان مرکزی اقامه می شود.
ساوه از مناطق مهم صنعتی کشورو دومین کانون جمعیتی استان مرکزی پس از اراک است.
6536/6013/خبرنگار: یحیی معماری ***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.