به گزارش ایرنا، سردار مهران طهماسبی عصر جمعه در یادواره 32 شهید روستای صدر آباد بخش مرکزی شهرستان زرندیه گفت: هشت سال دفاع مقدس درس بزرگ حراست از اتقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آموخت و ملت بزرگ ایران همواره پای آرمان های انقلاب ایستاده و در مقابل دشمنان ایستادگی می کنند.
وی گفت: برگزاری یادمان های شهدا در کشور مرور رشادت ها و دلاور مردی های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است و هر ایرانی باید تبعیت از ولایت را با جان و دل نشان دهد.
سردار طهماسبی تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در جامعه اسلامی اصلی ضروری است و در همین راست چرا که دشمن به شدت از این سرمایه نرم هراسان است.
وی گفت: امنیت و آسایشی که بر کشور حاکم است مرهون جانفشانی شهدا و رزمندگان است و این جانفشانی ها رسالت ما را در مقابل شهدای عزیز چندین برابر می کند.
جانشین نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج اضافه کرد: بسیج سرمایه مردمی گرانسنگی است که در کشور هر زمانی که به مشکل برمی خوریم با جان و دل و بدون هیچ چشم داشتی به وظیفه خود عمل می کند.
سردار طهماسبی گفت: چشم و گوش بسیجیان به فرمان و اوامر مقام معظم رهبری است و آنچه را که معظم له امر کند اجرایی خواهد شد.
جانشین نماینده ولی فقیه در بسیج در ادامه افزود: همه باید قدردان شهدای مدافع حرم باشیم چرا که این شهیدان نیز با درک صحیح از ارزش های ناب جان خود را برای دفاع از حریم دین و اسلام تقدیم کرده اند.
مداحی،گلباران گلزار شهدای روستای صدرآباد، روایتگری راویان هشت سال دفاع مقدس از برنامه های این یادواره شهدا بود.
شهرستان زرندیه به مرکزیت شهر مامونیه با جمیعت 64 هزار نفر در هشت سال دوران دفاع مقدس 436 شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است .
/6013/4896خبرنگار: حمید فرقانی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.