به گزارش ایرنا، سیدعلی آقازاده چهارشنبه شب در حاشیه بازدید از پایگاه جمع آوری کمک های مردمی جمعیت هلال احمر استان مرکزی افزود: موج کمک های مردمی روز به روز افزایش می یابد و این انسجام و وحدت سرمایه های اجتماعی است که باید در تمامی بخش ها تقویت و به کار گرفته شود.
وی اظهار کرد: بروز حوادث تلخی مانند زلزله هرچند با خرابی و ویرانی همراه است اما حس بشردوستانه و نوع دوستی ازغم این درد می کاهد و مردم استان مرکزی ثابت کردند که در التیام درد دیگران از یکدیگر پیشی می گیرند.
استاندار استان مرکزی افزود: مردم بزرگوار ایران اسلامی خود را همانند یک خانواده می پندارند و برای رفع غم و درد اعضای خانواده از هیچ کمکی دریغ نمی کنند هر کس با بضاعت خود در التیام این درد بزرگ مشارکت داشته است.
استاندار مرکزی به همراه مدیرکل مدیریت بحران استانداری از فعالیت های پایگاه جمع آوری کمک های مرذمی جمعیت هلال احمر استان مرکزی دیدن کرد.
به گزارش ایرنا، امروز 15 کامیون و تریلر موکت و آب معدنی توسط جمعیت هلال احمر استان مرکزی به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شد.
این محموله ها شامل 2 هزار تخته پتو است که با هفت دستگاه تریلی و 40 هزار بطری آب معدنی که از طریق هشت دستگاه کامیون به این مناطق ارسال شد.
در 2 روز گذشته نیز این جمعیت چند دستگاه کامیون چادر و پتو به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال کرده و در ساعات اولیه پس از زلزله تیم های واکنش سریع، اسکان اضطراری و آواربرداری به همراه تجهیزات مورد نیاز در کوتاه ترین زمان به مناطق زلزله زده اعزام شده اند.
زمین لرزه یکشنبه شب 7.3 ریشتر و محل وقوع استان کرمانشاه - حوالی ازگله بوده است.
این زمین لرزه در ساعت 21 و 48 دقیقه رخ داده و طول جغرافیایی: 45.9 و عرض آن : 34.84 و در عمق 11 کیلومتری زمین بوده است.
6991/خبرنگار: معصومه ابراهیمی***انتشاردهنده: مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.