امین شمس الهی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: زائر سرای اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مرکزی از 14 آبان ماه جاری فعالیت خود را آغاز و تاپایان امروز(دوشنبه) به زائران خدمات رسانی می کند.
وی ادامه داد: زائر سرای اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مرکزی منصوب به نام حضرت فاطمه الزهرا(س) در حسینیه آستان مقدس امامزاده روستای شهسواران (کیلومتر 25 محور اراک - قم) به اتباع خارجی خدمات رسانی می کرد.
مسئول امور فرهنگی و روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مرکزی بیان کرد: ستاد مردمی اربعین حسینی(ع) مهاجرین خارجی این استان با 2 هدف اسکان و پذیرایی زائران و همچنین اعزام زائران به کربلا فعالیت می کرد.
وی بیان کرد: در ایام اربعین سرور و سالار شهیدان بیش از 500 نفر از اتباع افاغنه شهرستان های اراک، ساوه و دلیجان از سوی ستاد مردمی اربعین حسینی(ع) مهاجرین خارجی استان مرکزی در قالب 12 کاروان زیارتی به کربلای معلی اعزام شدند.
شمس الهی افزود: همچنین بیش از یک هزار نفر نیز از مسافرانی که از شهرهای مختلف افغانستان از قبیل هرات، کابل و مزارشریف به قصد شرکت در آیین پیاده روی اربعین به استان مرکزی رسیده بودند، در زائر سرای اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری این استان اسکان و پذیرایی شدند.
بیش از 19 هزار نفر از نقاط مختلف استان مرکزی در آیین پیاده روی اربعین حسینی(ع) امسال شرکت کردند.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.