به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا منصوری روز شنبه در آیین راهپیمایی 13 آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی در میدان انقلاب شهر ساوه، افزود: آمریکا همواره توطئه سیاسی و فرهنگی علیه ملت ایران اجرا کرده و در حال حاضر نیز با جنگ نرم قصد ضربه زدن به نظام اسلامی را دارد اما، مردم و مسئولان ایران اسلامی با بصیرت در مقابل این ترفندها ایستادگی می کنند.
وی گفت: آمریکا جنایتکار از همان ماه های آغازین پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به تصرف اموال و دارایی های ایرانیان کرد و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان در واقع اعتراضی به این رفتارها بود و در حال حاضر نیز در تداوم این خوی استکباری درپی بلوکه کردن پول های ایران و سرقت اموال کشور است.
نماینده مردم ساوه و زرندیه همچنین به تصویب بودجه از سوی سردمداران استکبار برای براندازی نظام اسلامی در 38 سال اخیر اشاره کرد و گفت: این اقدامات نشان می دهد که آمریکا هیچ وقت دنبال صلح و آشتی با مردم ایران نبوده است و افرادی که در داخل اعلام می کنند باید در پی صلح و آشتی با دنیا باشیم بدانند که اسرائیل و آمریکا خطوط قرمز نظام هستند.
وی همچنین اقدامات آمریکا برای جلوگیری از رشد علمی کشور را از دیگر برخوردهای خصمانه عنوان کرد و گفت: در حالی که داشتن انرژی صلح آمیز هسته ای و انرژی های نو حق مسلم مردم ایران است سردمداران آمریکایی با هدف وابستگی هرچه بیشتر ایران به غرب برخوردهای غیرعقلایی و دشمن مآبانه از جمله ترور دانشمندان هسته ای ما کردند.
به گفته او، آمریکا با جنگ نرم و فعالیت های تبلیغاتی علیه نظام اسلامی قصد بدبین و دلسرد کردن مردم به نظام و تضعیف باورهای دینی و اسلامی آنان را دارد و در این راه با صرف هزینه های هنگفت، اغلب رسانه های غربی را با خود همراه کرده است اما حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی امروز پاسخی محکم به این توطئه ها محسوب می شود.
منصوری گفت: حمایت مکرر آمریکا از منافقین نیز نشانه دیگری از رفتار خصمانه آنان با ملت و نظام اسلامی ایران است.
وی ادامه داد: آمریکائی ها بر روی قدرت و توان موشکی ایران متمرکز شده اند و بر مسئله برچید مراکز دفاعی نظام اسلامی اصرار دارند اما باید بدانند که قدرت دفاعی ما و توان موشک های با برد 2 هزار کیلومتر آنقدر بالاست که آنان جرات تعرض به خاک ایران را ندارند.
آیین یوم الله 13 آبان روز شنبه با حضور پررنگ اقشار مختلف در ساوه از خیابان شریعتی این شهر به مقصد میدان انقلاب برگزار شد و شرکت کنندگان با سردادن شعارهایی ضد استکباری خشم و انزجار خود را به نمایش گذاشتند.

*** امام جمعه زرندیه: حضور آحاد ملت در یوم الله 13 آبان خط بطلانی بر توطئه گری استکبار است
مامونیه- ایرنا - امام جمعه زرندیه گفت: حضور آگاهانه و پر شور آحاد مختلف ملت در آیین یوم الله 13آبان، خط بطلانی بر توطئه گری ها و دسیسه های مستکبران به ویژه آمریکا و اسراییل است.
حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی روز شنبه در آیین یوم الله 13آبان در جمع مردم مامونیه گفت: سیزدهم آبان ماه یادآور سه حادثه بزرگ در تاریخ انقلاب بعنوان سنبل مبارزات استکبار ستیزی ملت ایران است.
امام جمعه زرندیه بیان کرد: تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در مخالفت با کاپیتولاسیون یکی از رویدادهای مهم روز 13آبان است که در تاریخ این انقلاب ثبت شد.
خطیب جمعه زرندیه تصریح کرد: شهادت دانش آموزان تهران و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که امام راحل آن را به عنوان انقلاب دوم یاد کردند نیز از دیگر رویدادهای دیگر 13آبان در تاریخ انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام ابراهیمی افزود: ملت ایران درس آزادگی، عزت و سربلندی را از سرور آزادگان جهان حضرت امام حسین (ع)آموخته است و هرگز تسلیم یزیدیان زمان و مستکبران نخواهد شد.
یوم الله 13آبان در پنج نقطه شهری و پنج نقطه روستایی شهرستان زرندیه برگزار شد .
شهرستان زرندیه به مرکز شهر مامونیه با جمعیت 64هزار نفر دارای دو بخش مرکزی و خرقان و پنج شهر مامونیه، پرندک، زاویه، خشکرود ورازقان است.


6539/3075/4896/خبرنگار: یحیی معماری -زینب احمر- حمیدفرقانی ***انتشاردهنده:حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.