به گزارش خبرآنلاین، فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی در بازدید از اداره کل میراث فرهنگی، گفت: فصل مشترک نیروی انتظامی و سازمان میراث فرهنگی، حفظ و حراست از ارزش ها و ثروت هایی است که در طول ایام به دست آمده و امروز شاهرگ هویتی کشور است. امرور می توان بسیاری از ناهنجاری های جامعه با قرار دادن در قالب میراث فرهنگی به هنجار، ضد ارزش ها را به ارزش و تهاجم فرهنگی را به فرصت های فرهنگی تبدیل کرد.
سردار کیومرث عزیزی افزود: همکاری نیروی انتظامی و سازمان میراث فرهنگی در بحث یگان حفاظت این سازمان نمونه ای موفق و در عین حال مثبت در بحث هم پوشانی سازمانی و ارگانی است که هم می تواند رویکرد فرهنگی نیروی انتظامی را عیان کند و هم می تواند پاسدار ارزش های یک ملت باشد.
او اظهار داشت: این آمادگی در نیروی انتظامی وجود دارد که برای کارآفرینی، ایجاد اقامتگاه های بوم گردی و تاسیسات رفاهی و گردشگری، نهایت همکاری را با سازمان میراث فرهنگی داشته باشد زیرا وظیفه خود می دانیم که در بحث اشتغال زایی در هر حوزه ای، بازوی حمایتی دستگاه ها باشیم.
مدیرکل میراث فرهنگی استان نیز در این مراسم گفت: نیروی انتظامی حافظ حریم امن ملی است که همواره فصل مشترک دلگرمی شهروندان در امنیت ثابت کشور بوده است.
سید محمد حسینی افزود: برخورد قانونمند، بینش باز و در عین حال صلابت نیروی انتظامی در بحث گردشگری در سال های گذشته نه تنها همراه سازمان میراث فرهنگی بوده بلکه امنیت این حوزه را نیز ایجاد کرده زیرا بحث امنیت گردشگران در جهان امروز بحثی بسیار حیاتی است که در صورت نبود آن، این صنعت درآمدزا به ورشکستگی کامل می رسد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 775066
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.