احمد حاج دایی روز پنچشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سهمیه استان برای ساخت مسکن ویژه خانواده های 2 معلول 118 واحد تعیین شده که 27 واحد آن روستایی و 91 واحد شهری است.
وی اظهار کرد: 27تمامی واحدهای روستایی تعهد شده و 80 واحد شهری ویژه این قشر تاکنون تکمیل و به متقاضیان واگذار شده و تامین مسکن برای بقیه خانواده های شهری سال آینده عملیاتی می شود.
معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان مرکزی گفت:هشت میلیارد و 300 میلیون ریال کمک بلاعوض برای ساخت مسکن شهری و یک میلیارد و 800 میلیون ریال کمک هزینه منازل روستایی به مالکان پرداخت شده است.
وی اظهار کرد: این واحدها با 68 تا 100 مترمربع زیربنا به ارزش 125 میلیون تا یک میلیارد و 180 میلیون ریال ساخته و در اختیار خانواده های 2 معلول قرار گرفته است.
معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان مرکزی گفت: خانه دار شدن خانواده های بهزیستی با 2 معلول از سال 74 در تفاهم نامه پنج جانبه بین انجمن خیران مسکن ساز کشور، بنیاد مستضعفان، راه و شهرسازی، بیناد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان بهزیستی کلید زده شده است.
حاج دایی، توانمندسازی مددجویان را یکی از مهمترین برنامه های بهزیستی دانست و گفت: تامین مسکن از نشانه های خودکفایی مددجویان است که در دستور کار جدی این اداره کل قرار دارد.
حدود 65 هزار توانجو در استان مرکزی از خدمات بهزیستی استفاده می کنند.
6991/6013/خبرنگار: معصومه ابراهیمی ***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.