سعید معصومی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: ماموران حفاظت محیط زیست شهرستان زرندیه روز جمعه هنگام گشت زنی در منطقه شکار ممنوع خرقان با 2 گروه شکارچی متخلف برخورد کردند که پس از کنترل و بازرسی از آنان چهار قبضه اسلحه دو لول ساچمه زنی و سه عدد قطار فشنگ کشف و ضبط کردند.
معصومی تصریح کرد: وسایل ضبط شده توسط ماموران گشت زنی محیط زیست شهرستان به اداره محیط زیست این شهرستان منتقل شد و متخلفان طبق ضوابط قانون شکار و صید پس از تشکیل پرونده به منظور رسیدگی موارد اتهامی تحویل مقامات قضایی داده شدند.
رئیس محیط زیست شهرستان زرندیه اظهار کرد: 24 هزار هکتار منطقه شکار ممنوع در شهرستان زرندیه وجود دارد که این مقدار با مرز مشترک ساوه وزرندیه به 47 هزار هکتار می رسد.
معصومی اضافه کرد: محدوده شکا رممنوع در زرندیه از روستای چلسبان در منطقه خرقان آغاز و تا روستاهای لار و مصرقان و چهار حد ادامه دارد.
رئیس محیط زیست شهرستان زرندیه گفت: ازگونه های شاخص جانوری این منطقه می توان به قوچ و میش وحشی و در گونه پرندگان به کبک،تیهو و باقرقره اشاره کرد.
شهرستان زرندیه به مرکزیت شهر مامونیه با جمیعت 64 هزار نفر از شهرستان های دوازده گانه استان مرکزی است که از نظر جمیعت پنجمین واز نظر وسعت دومین شهرستان استان مرکزی است.
/6013/4896/خبرنگار: حمید فرقانی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.