به گزارش ایرنا، اسدالله محمود خانی روز سه شنبه در همایش کارآفرینی، بازاریابی و رونق کسب و کار افزود: با اجرای این طرح ها زمینه اشتغال 260 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در خمین فراهم شده است.
وی اظهارکرد: طرح های اشتغالزایی امسال کمیته امداد خمین با استفاده از تسهیلات 18 میلیارد ریالی در زمینه دامداری، پرورش طیور، گلخانه، پرورش زنبور عسل، شیلات و قالی بافی اجرا شده است.
وی با بیان اینکه رویکرد این نهاد توانمند سازی خانواده های تحت حمایت در حوزه اقتصادی است، ادامه داد: 28 طرح کارآفرینی در سال گذشته در خمین اجرا شد که هر طرح سه فرصت شغلی ایجاد کرد.
وی بیان کرد: با اجراین کارگاه آموزشی پیش بینی می شود در نیمه دوم امسال 50 طرح کارآفرینی با اشتغالزایی حدود 200 نفر در خمین انجام شود.
مسئول امور اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره)خمین گفت: مشاغل کوچک شیوه مناسبی برای ایجاد اشتغال و فرهنگ کار و کارآفرینی است.
محمود خانی افزود: توانمندسازی اقتصادی مددجویان با ایجاد اشتغال و خودکفایی آنان از اولویت های نخست این نهاد است.
وی یادآور شد: برای ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان کمیته امداد خمین امسال 38 میلیارد و 850 میلیون ریال اعتبار تخصیص داده شده است.
محمود خانی افزود: این میزان اعتبار از مجموع اعتبار مصوب به میزان 52 میلیارد و 200 میلیون ریال از محل قانون بودجه تبصره 16 اختصاص یافته است.
وی گفت: پیش بینی می شود علاوه بر طرح های کارآفرینی 350 طرح اشتغالزایی تا پایان امسال برای مددجویان تحت حمایت اجرا شود.
محمود خانی در ارتباط با برگزاری این کارگاه آموزشی گفت: این کارگاه به مدت سه روز برگزار می شود تا 70 نفر از دانشجویان تحت حمایت این نهاد از دوره های آموزشی کارآفرینی برخوردار شوند.
پنج هزار و 101 خانوار مستمری بگیر با 9 هزار و 642 نفر تحت پوشش کمیته امداد خمین است.
7277/ 6013/خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.