سرهنگ علی هاشمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 235 کیلوگرم از این میزان مواد افیونی از توزیع کنندگان و خرده فروشان درون شهری و مابقی در محورهای ارتباطی این شهرستان در ایستگاه های ایست و بازرسی کشف شده است.
وی اظهارکرد: امسال 9 باند بزرگ قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر منهدم شده و در این ارتباط 70 دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.
سرهنگ هاشمی بیان کرد: در راستای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز 81 محموله بزرگ قاچاق کالا به ارزش 74 میلیارد و 330 میلیون ریال در طول امسال کشف و توقیف شده است.
فرمانده انتظامی دلیجان ادامه داد: در نیمه نخست امسال، 310 هزار لیتر سوخت قاچاق در محورهای ارتباطی این شهرستان کشف و توقیف شده است.
وی بیان کرد: به دلیل قرار گرفتن دلیجان در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکز بیش از 50 درصد مواد مخدر و کالای قاچاق استان مرکزی در حوزه این شهرستان کشف می شود.
فرمانده انتظامی دلیجان بیان کرد: در این مدت، 215 سارق دستگیر و 843 دستگاه موتور سیکلت کشف شد که در همسنجی با مدت مشابه پارسال وقوع سرقت در این شهرستان 12 درصد کاهش یافته است.
شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با 51 هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکزی واقع شده است.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.