به گزارش ایرنا، علی ربیعی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: با این وجود شرکت صنایع آذرآب به چرخه تولید باز می گردد.
وی ادامه داد: هم اینک سرپرست جدید شرکت صنایع آذرآب با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی و وی بلافاصله در جمع کارکنان این شرکت حاضر و ضمن بازدید از خطوط تولیدی این شرکت برنامه های تخصصی و مدون خود را برای کارگران تشریح کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: مدیریت جدید این شرکت موظف شد برنامه ریزی های مدون برای تولید با کیفیت، جذب مشتری و ارتباط تنگاتگ با مشتریان پیشین این شرکت برای بقای آذرآب را در دستور کار خود قرار دهد.
وی ایجاد امنیت شغلی در شرکت ها و نهادهای دولتی و خصوصی را رویکرد اصلی دولت عنوان کرد و گفت: هم اکنون ایجاد یک شغل پایدار هزینه های بسیاری برای دولت به همراه دارد بنابراین باید اشتغال موجود در نهادها و شرکت های دولتی و خصوصی تحت هر شرایطی حفظ شود.
صبح امروز وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع نمایندگان کارگران 2 شرکت آذرآب و هپکو حاضر شد و کارگران از نزدیک مشکلات و دغه های شغلی خود را برای وی بازگو کردند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز ضمن تاکید بر شنیدن صدای کارگر، توسعه همه جانبه کشور را در گرو توجه ویژه به کارگران عرصه کار و تولید دانست.
شرکت صنایع آذرآب اراک در سال 1363 تاسیس اما فعالیت رسمی این شرکت از سال 68 آغاز شده و هم اکنون به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های پیمانکاری عمومی در ایران شناخته می‌شود.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.