رضا ملکی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای راه اندازی این واحدهای صنعتی در مجموع 88 میلیارد و 632 میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.
وی اظهار کرد: با راه اندازی این واحدهای صنعتی با زمینه تولید فراوری سنگ، مواد شیمیایی و شن و ماسه، 32 فرصت شغلی جدید فراهم شده است.
وی ادامه داد: در نیمه نخست امسال برای 18 واحد صنعتی و تولیدی در محلات جواز تاسیس صادر شده است.
ملکی گفت: حجم سرمایه گذاری این طرح ها 121 میلیارد و 880 میلیون ریال است که با بهره برداری از آن ها 295 فرصت شغلی در این شهرستان فراهم می شود.
رئیس صنعت، معدن و تجارت محلات گفت: استقبال برای سرمایه گذاری در این شهرستان رو به افزایش است و پیش بینی می شود حجم سرمایه گذاری صنعتی در محلات تا پایان سال به 2 برابر برسد.
رئیس صنعت، معدن و تجارت محلات گفت: یک شهرک، یک ناحیه و 2 قطب صنعتی در محلات وجود دارد که 290 واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری در آن ها فعالیت دارند.
وی گفت: در این واحدهای صنعتی حدود چهار هزارفرصت شغلی فراهم شده است.
وی گفت: 115 واحد معدنی در محلات وجود دارد که از این تعداد 75 معدن فعال هستند و 62 واحد در حوزه سنگ تراورتن فعالیت دارند.
وی افزود: سهم 50 درصدی اقتصاد محلات در زمینه تولید سنگ ‌های خام و تزئینی توانسته رونق اقتصادی خوبی را برای این خطه رقم بزند.
ملکی افزود: سنگ تراورتن محلات در زمره نمونه‌های برتر در بین دیگر سنگ‌های تراورتن است که مرغوبیت خاص و سفیدی این تراورتن‌ها در دنیا زبانزد است.
شهرستان محلات از توابع استان مرکزی در جنوب غربی و در فاصله 262 کیلومتری تهران قرار دارد که دارای 55 هزار نفر جمعیت است.
7277/6013/ خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.