به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی سپاه شهرستان زرندیه سرگرد پاسدار محمد مهجوری، افزود: با توجه به تقارون هفته دفاع مقدس با هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر برخی از برنامه ها ی امسال به صورت تلفیقی انجام می شود.
وی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا شهرهای زاویه، پرندک، مامونیه، یادواره محله ی روستای موسی آباد، گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس با عنوان یادگاران جاوید، بهره برداری از سه سالن ورزشی در شهر های مامونیه، پرندک و خشکرود و برگزاری شب شعر و خاطره از جمله برنامه های تدارک دیده شده در هفته دفاع مقدس در شهرستان زرندیه است.
فرمانده سپاه زرندیه گفت: برگزاری نمایش فیلم در مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج، مسابقات متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و قرآنی، پیاده روی خانوادگی، اعزام گروه پزشکان متخصص به مناطق محروم، ایجاد نمادین سنگر در ورودی پایگاه های مقاومت بسیج، برگزاری مجمع بسیجیان شهرستان، اجرای برنامه ی یک مسجد یک فرمانده یک خاطره از دیگر برنامه های این هفته در شهرستان زرندیه است.
سرگرد پاسدار مهجوری افزود: برنامه های هفته دفاع مقدس هر ساله با هدف یادآوری رشادت های رزمندگان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شوند.
31 شهریور تا ششم مهرماه هر سال با عنوان هفته گرامیداشت دفاع مقدس نامگذاری شده است.
1955/6013/خبرنگار:مهدی عظیمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.