به گزارش خبرآنلاین، نادره نجفی زاده رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان مرکزی بیان کرد: بیش از سه ماه جلوتر از این مرکز فعالیت خود را آغاز نموده ایم. این اتحادیه سعی دارد برای تولیداتی که در استان وجود دارد امکان صادرات فراهم کند.
وی افزود: برای بازار های صادراتی 15 کشور هدف گذاری کرده ایم و آمادگی همکاری با این 15 کشور را داریم از میان این کشور ها دو کشور صربستان و روسیه اعلام آمادگی کردند.
نجفی زاده تصریح کرد: تفاهم نامه امروز با صربستان و مرکز تجاری بالکان ، ارتباط تجاری و بازرگانی استان مرکزی را با 9 کشور عضو این مرکز برقرار می کند.
وی ادامه داد: این اتحادیه 5 عضو اصلی با بودجه بسیار محدودی دارد و در زیرمجموعه اتاق بازرگانی استان مرکزی است.
نجفی زاده عنوان کرد: هدف این اتحادیه بازارشناسی بوده تا مشتریان خارجی با تولید کنندگان استان آشنا شوند و عرضه و تقاضا را برای بازارهای جهانی از طریق بازاریابی و بازرگانی فراهم می کنیم.
در ادامه مریم توسلی، عضو هیات رئیسه اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان مرکزی بیان کرد: اتحادیه در واقع حلقه ی اتصال میان صنعتگران و بخش دولت است. این اتحادیه می تواند مسائل مختلف را بررسی کنند و نقش حمایتی برای صنعتگران استان داشته باشند.
وی در پایان افزود: خوشبختانه اتحادیه از شروع فعالیت تاکنون به خوبی عمل کرده و در برگزاری نمایشگاه ، عقد تفاهم نامه و پذیرش هیات های تجاری کشورهای خارجه با برنامه ریزی پیش رفته است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 746653
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.