به گزارش خبرآنلاین، فولاوند افزود: کمیته ای هر ساله با دستور شورای آموزش و پرورش و دستگاه هایی که می توانند آمار دانش آموزان بازمانده را ارائه کنند تشکیل می شود.
وی به هزینه های ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی اشاره کرده و گفت: سال های گذشته که منابع مالی قابل توجهی در استان مرکزی وجود داشت به صورت کامل پرداخت می شد. در حال حاضر ٥٠ درصد این هزینه ها هر ساله توسط آموزش و پرورش پرداخت می شود اما در تلاشیم که این پرداختی را به صد در صد برسانیم.
فولادوند ادامه داد: آمار موالیدی که در سال جاری برای سال اولی های استان مرکزی وجود دارد ٢٢هزار نفر بوده ولی بیش از این تعداد ثبت نام در مدارس وجود داشته که نشان از مهاجرت افراد به این استان است.
وی عنوان کرد: استان مرکزی به تناسب جمعیت دانش آموزی کمبود نیروی انسانی دارد و این تعداد موجود بسیار ناچیز است. تراز استان ما در گروه های حوزه انسانی منفی است.
فولادوند افزود: بیش از ٣٠٠ نفر کمبود نیرو در استان داریم که این کمبود حدود ٧٧ هزار ساعت نیروی انسانی در هفته است.
وی اظهار داشت: آموزش و پرورش برای آغاز مهر با نشاط در سراسر استان پروژه ای با نام مهر در دست دارد که این پروژه همزمان با پایان امتحانات رقم میخورد.
فولادوند افزود: این پروژه در کمیته ها و ابعاد مختلف مدارس را در جابجایی مدارس، راه اندازی، تجهیز و یا تعمیر مدارس ارزیابی می کنند .

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 739252
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.