به گزارش خبرآنلاین، معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی در برنامه های افتتاح شهر مهاجران به اتفاق اعضای شورای شهر بیان کرد: برنامه های افتتاح شهرستان شازند به اتفاق اعضای شورای شهر در هفته دولت به سرانجام رسید و از شهردار سابق مهاجران به عنوان یک نیروی خوش ذوق و خوش فکر و فعال در مدت خدمتشان ، تشکر و قدردانی را می کنیم.
شکرالله حسن بیگی افزود: تمامی مردم مهاجران و مسئولین شهر متوجه زحمات و تلاش شهردار سابق این شهر بوده و هستند و این فرهنگسرا که در زمان خدمت ایشان به سرانجام رسید جای تقدیر و تشکر دارد.
در ادامه شهردار مهاجران ضمن تبریک هفته دولت عنوان کرد: فرهنگسرای پارک جامع مهاجران در مساحتی بالغ بر ۶۰۰ مترمربع زیربنا در آذر ماه سال ۹۴ساخت سازه این پروژه شروع شد.
مولایی افزود: این فرهنگسرا شامل سه کارگاه ۴۰ متر مربعی بوده و ۱۴۴ عدد ظرفیت صندلی دارد. این فرهنگسرا اولین فرهنگسرای شهر مهاجران برای عموم مردم محسوب می شود.
وی تصریح کرد: فرهنگسرای مهاجران در دو طبقه و با اعتباری بالغ ‌بر ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال احداث و به بهره‌ برداری رسیده است.
حاتمی ، رئیس شورای شهر مهاجران ضمن تشکر و ارائه لوح تقدیر به شهردار اسبق مهاجران عنوان کرد: آقای حیدری برای مهاجران فراتر از متونی که روی لوح تقدیر ها نوشته شده است ، بودند. مردم مهاجران نیز علاوه بر مسئولین دوست داشتند که از شهردار بابت تمام خدمات و زحماتش قدردانی کنند ار همین رو هدیه ای از طرف مردم مهاجران برای آقای حیدری در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: من مطمئن هستم نفرات بعدی در سمت شهرداری کار کردن برایشان سخت خواهد بود چرا که مردم به دلسوزی و تلاش های مضاعف شهردار اسبق عادت کرده اند و برآورده کردن نیاز مردم به شکل گذشته کاری بس دشوار است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 730242
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.