مهدی محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بهاره سادات هاشمی از هنرستان دخترانه شهیدان آندی موفق شد درششمین دوره مسابقات کشوری جشنواره نوجوان سالم مقام سوم را در رشته نقاشی آبرنگ کسب کند.
وی اظهارکرد: جشنواره نوجوان سالم همه ساله با هدف ارتقای توانمندی های روانی و اجتماعی دانش آموزان و ترویج شیوه های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پر خطر در سطح مدارس کشور برگزار می شود.
وی ادامه داد: در مجموع چهار هزار و پانصد اثر در رشته های مختلف مقاله نویسی، روزنامه دیواری، نقاشی، عکس، انشاء، فیلم کوتاه، نرم افزار، چند رسانه ای ، ایده پردازی به دبیرخانه استانی این جشنواره ارسال شد، که نسبت به دوره قبل جشنواره، 49 درصد رشد داشت.
محمدی خاطرنشان کرد: 35 اثر از استان مرکزی به دبیرخانه کشوری جشنواره نوجوان سالم ارسال شد که امیرمحسن عظیمی، از اراک موفق به کسب رتبه نخست در رشته فیلم داستانی کوتاه شد.
وی گفت: در بخش عکاسی فائزه موسی زاده، از ساوه و در رشته نقاشی آبرنگ، نیز دانش آموز عنوان شده از خمین موفق به کسب رتبه سوم این جشنواره شدند.
گفتنی است مراسم تقدیر از برگزیدگان مرحله کشوری ششمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم دوازدهم تا چهاردهم شهریور ماه به میزبانی استان مازندران برگزار می شود.
16 هزار و 500 دانش آموز در 222 آموزشگاه شهرستان خمین اشتغال به تحصیل دارند.
7277/3075/ خبرنگار:افسانه آروند*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.