به گزارش خبرآنلاین، مدیر عامل شرکت فرش فراهان کارپت بیان کرد: ما برای اولین بار در سطح کشور برند فرش فراهان را در قالب نمایشگاه مطرح کرده ایم و استقبال مردم از استان های دیگر برای شناخت و آشنایی با این برند بسیار عالی بوده که این مساله می تواند برای مطرح شدن فرش استان ما و جایگاه آن روند رو به رشد چشمگیری داشته باشد.
حسن نوده فراهانی افزود: تنوع کار برای نمایشگاه بالا بود و ما بیشتر سعی کردیم طرح هایی که تلفیق سبک سنتی با سبک امروزی و مدرن است را در معرض عموم قرار دهیم که همین موضوع جذابیت زیادی برای بازدید کنندگان داشت.
وی تصریح کرد: اگر بتوانیم در نمایشگاه های سراسری بیشتری شرکت کنیم قطعا شناخت مردم استان های دیگر از این فرش بیشتر خواهد شد که پیرو آن در نظر داریم این برند را در سطح خاورمیانه در آینده ای نزدیک مطرح کنیم.
مدیر عامل شرکت فرش فراهان کارپت افزود: ما فعالیت تجاری خود را در سال ۱۳۳۰ آغاز کردیم و پس از ۶۰ سال در مسیری که همواره پر از مشکلات و تهدید های گوناگون بوده مستحکم و قدرتمند به حرکت خود ادامه داده ایم.
شایان ذکر است که از غرفه فرش فراهان کارپت در نمایشگاه فرش دستبافت تهران چند تن از مسئولین استانداری مرکزی و رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی و معاون بازرگانی این سازمان به همراه یک گروه از تور صنعتی استان مرکزی بازدید به عمل آوردند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 728128
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.