به گزارش ایرنا، برای راه اندازی این طرح ها در مجموع هفت میلیارد و 980 میلیون ریال اعتبارهزینه شده که در روستاهای دینه کبود، ساکی سفلی و گوار شهرستان اراک به بهره برداری رسید.
فرماندار اراک در حاشیه بهره برداری از این طرح ها گفت: دولت تدبیر و امید در راستای خدمت به محرومان و تامین نیازهای نقاط کم برخوردار عزمی جدی دارد.
حسین بختیاری اظهار کرد: در هفته دولت امسال، 150 طرح با اعتبار 650 میلیارد ریال و اشتغال زایی 450 نفر در شهرستان اراک به بهره برداری می رسد.
آغاز به کار خانه بهداشت روستای ساکی سفلی با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال، بهره برداری از ساختمان زیست پزشک روستای دینه کبود به متراژ 90 متر و اعتبار یک میلیارد و 280 میلیون ریال از جمله این طرح ها است.
ساخت مسکن محرومان روستای دینه کبود با اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال شامل 150 میلیون ریال به صورت کمک بلاعوض با مشارکت کمیته امداد و 300 میلیون ریال سهم خیران نیز از طرح های بهره برداری شده در اراک است.
روکش آسفالت 23 هزار و 500 متر از معابر روستای گوار با اعتبار 4 میلیارد ریال از جمله طرح های خدماتی مورد بهره برداری در روستای گوار شهرستان اراک است که منابع آن از محل ماده 123 تامین شده است.
بهره برداری از ساختمان زیست پزشک روستای گوار به متراژ 90 متر مربع و اعتبار یک میلیارد 200 میلون ریال نیز از جمله طرح های پزشکی مورد بهره برداری است.
فرماندار اراک در ادامه آیین بهره برداری از طرح های هفته دولت در شهرستان اراک به دیدار خانواده شهید غلامرضا بیگی در روستای ساکی سفلی رفت و به مقام شامخ این شهید بزرگ ادای احترام کرد.
شهید غلامرضا بیگی متولد سال 1347 در هشتم فروردین ماه سال 1367 در فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
بیش از 650 هزار نفر در کلانشهر اراک زندگی می کنند.
7114/خبرنگار: شیما کریمی***انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.