به گزارش ایرنا، محمود زمانی قمی عصر یکشنبه در آیین افتتاح سینما و سالن چند منظوره تفریحی رفاهی نور شهرستان محلات و در جمع کارآفرینان این شهرستان، افزود: توجه به صادرات در بخش های مختلف امری ضروریست که باید با راهبردهای اصولی و محرک های هدفمند شاخص های آن ارتقا یابد.
وی بیان کرد: شهرستان محلات ظرفیت های متعددی برای افزایش صادرات در بخش های مختلف دارد که نباید از آن غافل شد.
استاندار مرکزی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید به شرکت های دانش بنیان توجه ویژه شده و این شرکت ها نیز در مسیر درستی در حرکت هستند.
زمانی قمی عنوان کرد: مسئله اصلی کشور بازگرداندن رونق اقتصادی و حل مشکل بیکاری جوانان است که در این راستا همه باید تلاش کنند و بهترین نسخه شناسایی شده در خصوص اقتصاد مقاومتی به ثمر بنشیند.
نماینده مردم شهرستان های دلیجان و محلات در شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: هفته دولت عطر شهیدان رجایی و باهنر را با خود همراه دارد و این شهیدان ثابت کردند که می توان کارهای بزرگ را انجام داد و تلاش ها و مجاهدت های این عزیزان تا ابد در ذهن ها باقی خواهد ماند.
حجت الاسلام علیرضا سلیمی افزود: انتظار است راه و روش شهیدان رجایی و باهنر سرلوحه کار تمامی دولتمردان قرار گیرد.
وی بیان کرد: با تلاش های دولت تدبیر و امید گره گشایی های از مشکلات شهرستان محلات صورت گرفته و تداوم این برنامه ها در دولت دوازدهم صورت می گیرد.
نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با افتتاح گازرسانی به مجموعه آبگرم این شهرستان، تمام روستاهای شهرستان محلات از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند که این مهم اقدامی زیرساختی و بااهمیت است.
حجت الاسلام سلیمی گفت: مسیرهای ورودی شهرستان محلات با مشکلات زیادی همراه بود که اقدام های لازم برای ایمن سازی آن صورت گرفته است.
وی اظهار کرد: بسیاری از مشکلات آب آشامیدنی روستایی شهرستان محلات حل شده و انتظار است مشکلات باقی مانده نیز رفع شود.
نماینده مردم دلیجان و محلات در شورای اسلامی اضافه کرد: حمایت از بخش خصوصی و کاهش نرخ سود تسهیلات تولید و سرمایه گذاری امری ضروریست که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
حجت الاسلام سلیمی افزود: توجه به کارهای گروهی و مشارکتی از مسائلی است که باید راهبردهای عملی در این عرصه در زمان پیش رو شمل بگیرد.
فرماندار شهرستان محلات هم در این نشست گفت: گام های دولت و تدبیر و امید در این شهرستان بلند بوده است و شمار زیادی از طرح های بلاتکلیف با تلاش های دولت به ثمر نشسته است.
علی زینی وند افزود: شهرستان محلات از ظرفیت بالایی در زمینه تولید، صادرات و گردشگری در کشور بهره مند است و در آینده نزدیک با تلاش های صورت گرفته باغ شهرهای محلات احیا خواهد شد.
فرماندار محلات ادامه داد: بحث تولید کاغذ از ضایعات سنگی با جدیت در حال پیگیری است و شهرستان محلات در این زمینه به قطب تولید کاغذ کشور از ضایعات سنگ تبدیل خواهد شد.
استاندار مرکزی در سفر به شهرستان محلات 6 طرح اقتصادی، فرهنگی، تفریحی و آموزشی را افتتاح کرد.
شهرستان محلات از توابع استان مرکزی است و 53 هزار نفر جمعیت در این منطقه زندگی می کنند.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.