به گزارش ایرنا، برای آماده سازی و راه اندازی این طرح ها در مجموع 250 میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.
این طرح ها شامل افتتاح فاز اول شرکت دانش بنیان برکه سبز دلیجان، تصفیه خانه صنعتی و انسانی شرکت فرش ستاره طلایی و واحد تولید موکت صدف دلیجان هستند که با بهره برداری از آن ها در مجموع 85 فرصت شغلی ایجاد شده است.
مرحله تخست شرکت دانش بنیان برکه سبز دلیجان در زمینی به وسعت پنج هزار متر مربع و زیربنای یکهزار متر مربع توسط بخش خصوصی به بهره برداری رسید که در زمینه تولید مکمل های غذایی فعالیت دارد.
برای افتتاح این طرح با اشتغالزایی 25 نفر، 25 میلیارد ریال اعتبار سرمایه گذاری شده است.
تصفیه خانه صنعتی و انسانی شرکت فرش ستاره طلایی (پاتریس) نیز از طرح های بهره برداری شده در دلیجان است که در زمینی به وسعت 900 متر مربع با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال تکمیل و راه اندازی شده است.
این تصفیه خانه روزانه 30 مترمکعب فاضلاب انسانی و 20 متر مکعب فاضلاب صنعتی تصفیه می کند و با بهره برداری از آن زمینه اشتغال 10 نفر فراهم شده است.
افتتاح کارخانه موکت مروارید صدف دلیجان در زمینی به وسعت 2 هزار متر مربع و اشتغالزایی 50 نفر از دیگر طرح های به بهره برداری رسیده است که برای ساخت و راه اندازی آن 200 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.
استاندار مرکزی و هیات همراه در سفر به دلیجان با خانواده شهید علیرضا رزاقی دیدار و با حضور در گلزار شهدای دلیجان نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.
شهید رزاقی در 17 آذرماه سال 61 در عملیات محرم به درجه رفیع شهادت رسیده است.
شهرستان دلیجان 250 شهید در دوران دفاع مقدس و 17 شهید مدافع حرم تقدیم کرده و 13 شهید گمنام نیز در این شهرستان دفن است.


3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری*** انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.