فرماندار خمین روز چهارشنبه در آیین تحلیف اعضای منتخب پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای در سالن کوثر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان گفت: بودجه خمین 67 درصد افزایش داشته و اعتبارات شهرستانی نیز 100 درصد تخصیص پیدا کرده و بستر های مناسب برای کاهش نرخ بیکاری در این شهرستان فراهم است.
سید مهدی ساداتی همدلی ، اتحاد و انسجام را مهمترین نقطه قوت زادگاه امام راحل دانست و ادامه داد: مسئولان این شهرستان به منظور حل مشکلات مردم به خصوص معضل بیکاری جوانان، توان خود را به کار خواهند بست.
رئیس شورای شهر خمین نیز در این آیین گفت: فعالیت های شورای شهر دوره چهارم در مسیر فعالیت های شوراهای گذشته بوده است و این فعالیت ها در دوره پنجم تداوم می یابد.
علی اکبر پروانه رو افزود: امسال بودجه شهرداری خمین 70 درصد افزایش داشته و 290 میلیارد ریال بودجه برای آن مصوب شده است.
وی اظهار کرد: راه اندازی پایگاه سی ان جی محور گلپایگان و میدان امام (ره) به عنوان منابع پایدار درآمد شهرداری ازاقدامات شورای شهر دوره چهارم بوده است.
پروانه رو گفت: تهیه طرح و نقشه مجتمع فرهنگی، اداری و تجاری نقش امام (ره) با 22 هزار مترمربع زیربنا و 570 میلیارد ریال سرمایه اولیه در شورای چهارم انجام و در شورای پنجم پیگیری می شود.
امام جمعه خمین نیز با بیان اینکه، این شهرستان نیازمند تلاشی فراتر از وظایف مشخص و قانونی است ادامه داد: حال که مسئولان فرصت گره گشایی از مشکلات مردم را دارند، باید از این فرصت و نعمت استفاده کنند.
سید علی حسینی افزود: شورای شهر دوره پنجم باید جدی تر از شورای گذشته پیگیری مشکلات شهرستان را در دستور کار خود قرار دهد.
محمد تقی عظیمی با چهار رای موافق به عنوان رئیس شورای شهر خمین، محمدعلی فرقدانی با چهار رای موافق نائب رئیس، علی و محمد بیات نیز به عنوان منشی و سخنگوی شورای شهر خمین معرفی شدند.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای 105 هزار نفر جمعیت در 2 شهر ، 2 بخش و هفت دهستان است.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.