حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی پور در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه اراک افزود: شهادت پنج امام جمعه نشان از آگاهی دشمنان از جایگاه رفیع و ارزشمند نماز عبادی، سیاسی جمعه در جامعه اسلامی است.
امام جمعه موقت اراک بیان کرد: برگزاری نماز جمعه تقویت جایگاه اسلام و تضعیف فساد در جامعه را به همراه دارد و ضمن ایجاد نشاط اجتماعی با آگاهی رسانی به مردم از بروز بسیاری از ناهنجاری ها جلوگیری می کند.
حجت الاسلام حسینی پور، با گرامیداشت هفته حج گفت: حج، کنگره عظیم جهانی سالیانه عالم اسلام است که برخی امسال نسبت به این اتفاق بزرگ کم لطفی می کنند و به نادرستی دیگران را از شرکت در حج نهی می کنند که این امر، دسیسه ای باطل است.
وی ادامه داد: ما در حج می توانیم عالم اسلام و دنیا را با اصول مکتب فقه آشنا کنیم و بر این اساس ایجاد سردی و یاس در بین مسلمانان، برای حضور نیافتن در این فریضه عظیم، امر ناپسندی است.
امام جمعه موقت اراک افزود: امروز که در سراسر عالم دشمنان اسلام تمام قدرت خود را به کار بسته اند تا اسلام را تضعیف و مسلمانان را از صحنه بیرون کنند، فریضه حج مهم می تواند با ایجاد اتحاد و همدلی توطئه های بدخواهان را خنثی کند.
حجت الاسلام حسینی پور خاطر نشان کرد: به خواست خدا با وجود همه توطئه ها، رزمندگان اسلام در جای جای کشورهای اسلامی پیروزی ها و فتوحات بسیاری را به دست آورده اند که فتح بزرگ حزب الله یکی از این فتوحات است.
وی ادامه داد: اگر چه دشمنان بشریت، مسجد القصی را محاصره کردند اما با صبر، استقامت و شجاعت مسلمانان مجبور شدند حصر را بردارند.
امام جمعه موقت اراک با یادآوری سخنان رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در خصوص تحریم های اخیر بر ضد ایران گفت: بدعهدی آمریکا در طول تاریخ برای ملت ایران شناخته شده است.
وی خاطر نشان کرد: مردم و مسئولان وظیفه دارند در این برهه از زمان با بصیرت و آگاهی کامل در برابر توطئه های استکبارگران ایستادگی کنند.
نماز عبادی سیاسی نماز جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود.
1955/3075/خبرنگار:مهدی عظیمی *** انتشاردهنده: مهدی عظیمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.