دکتر حسین سرمدیان در گفت و گو با ایرنا افزود: این انتخابات در استان مرکزی در سه حوزه انتخابیه 'اراک'، 'محلات و دلیجان' و ' شازند همزمان با سراسر کشور با آرای مخفی برگزار شد که نتایج دو حوزه انتخابیه دیگر غیر از اراک پس از تایید نهایی اعلام می شود.
وی توضیح داد: در این دوره از انتخابات نظام پزشکی اراک بابک عدلی 227 رای، حسن طاهر احمدی 189 رای، محمود امینی 188 رای، محسن دالوندی 176 رای، محمد صادق شفیعی 167 رای، علیرضا محمدی 149 رای، علیرضا کمالی 118 رای، فرزاد زمانی 118رای، ابوالفضل محترمی 115 رای و هوشنگ بحرینی 112 رای برگزیده شدند.
رئیس ستاد اجرایی انتخابات نظام پزشکی استان مرکزی در دانشگاه علوم پزشکی اراک توضیح داد: همچنین امیر صالح با 43 رای و مژگان نوایی با 18 رای از گروه دندانپزشکان، مجید اسماعیلیان با 30 رای و مجید خدمتی با 20 رای از گروه داروسازان، مهتاب عطارها با 28 رای از گروه ماماها، علی اکبر محسنی موحد با 12 رای از گروه علوم آزمایشگاهی و محمود رضا اسحاقی با 15 رای از گروه لیسانسیه های پروانه دار نیز به هفتمین هیات مدیره سازمان نظام پزشکی اراک راه یافتند.
دکتر سرمدیان گفت: علیرضا آشتیانی با 99رای (پزشک)، حسن همتی با 17 رای (دندانپزشک)، رحیم معصومی با 12 رای(داروساز) ، مرتضی صدیقی با 11 رای (علوم آزمایشگاهی) و رضوان افشار با پنج رای (لیسانسیه پروانه دار) به عنوان اعضای علی البدل هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی اراک معرفی شدند.
وی یادآور شد: در این مرحله هر یک از نامزدهای حوزه انتخابیه اراک پس از اعلام نتایج تا سوم مردادماه امکان اعتراض به ستاد انتخابات نظام پزشکی استان مرکزی دارد.
در هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی استان مرکزی در مجموع 89 نامزد در سه حوزه رقابت داشتند که 57 نفر از نامزدها در اراک، 20 نفر در حوزه محلات و دلیجان و 12 نفر در حوزه شازند رقابت کردند.
مشمولان رای در این دوره از انتخابات سازمان نظام پزشکی استان مرکزی اعم از پزشک، دندانپزشک، داروساز، علوم آزمایشگاهی و لیسانسیه پروانه دار 2 هزار و 180 نفر بود.
هیات مدیره سازمان نظام مهندسی در اراک 17 نفره و در محلات و دلیجان و حوزه شازند هر کدام یازده نفره است.
6013/3075/ خبرنگار:مژگان حیدری *** انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.