به گزارش روز شنبه ایرنا، در بخش تیمی این مسابقات، تیم های تهران مقام دوم و استان های خراسان رضوی و البرز به طور مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.
درقسمت انفرادی این مسابقات، مهشید اشتری از خراسان رضوی، فاطمه زهرا مختار رضایی از مازندران به ترتیب مقام های اول و دوم و هلیا اصغری از تهران و صبا صفری از مازندران به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.
در بخش 2 نفره مهشید اشتری از خراسان رضوی و صبا صفری از مازندران قهرمان شدند و مینا پورموسوی و مریم فرعی از البرز مقام دوم، فاطمه زهرا مختار رضایی از مازندران، پانیذ ویزواری از گلستان و شقایق حسین زاده و هلیا اصغری از تهران به صورت مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.
210 ورزشکار در دور سوم مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم کشور شامل 105 ورزشکار در رشته تنیس روی میز در قالب 15 تیم 7 نفره و 105 ورزشکار در رشته بدمینتون در قالب 15 تیم 7 نفره در خمین رقابت کردند.
مسابقات تنیس روی میز این دور از مسابقات در سالن 22 بهمن خمین برگزار شد.
بیست و هشتمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور در رشته های تنیس روی میز، بدمینتون و شطرنج از 16 تیر ماه در شهر خمین، آغاز شد.
در این مسابقات یک هزار و 625 دانش آموز ورزشکار، مربی و سرپرست، داور و عوامل اجرایی در قالب 164 تیم ورزشی در دوره های تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم حضور داشتند.
نفرات برتر این مسابقات به مسابقات جهانی و آسیایی اعزام می شوند.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.