به گزارش ایرنا، مصطفی آمره روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: عملیات اجرایی این طرح از اسفندماه سال 1394 با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال آغاز شده و بر اساس برنامه ریزی های از پیش تعیین شده این طرح در شهریور ماه امسال به بهره برداری می رسد.
وی، هدف از اجرای این طرح عمرانی صنعتی را ارتقای کیفی تصفیه خانه شهرک صنعتی ایبک آباد اعلام کرد و افزود: با اجرای آن تصفیه انواع پساب های صنعتی از جمله پساب های شیمیایی و کارخانه تولید الکل صنعتی انجام و ساکنان روستاهای اطراف شهرک صنعتی ایبک آباد انجام می شودکه سال ها مسئله ای جدی بود.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی بیان کرد: با اجرای این طرح ظرفیت کنونی تصفیه خانه مذکور تا 400 مترمکعب در روز افزایش می یابد.
وی اضافه کرد: همچنین عملیات گازرسانی به طرح توسعه شهرک صنعتی مامونیه با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال نیز تکمیل و اوایل مرداد ماه امسال به بهره برداری می رسد.
آمره در ادامه از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی طرح تصفیه خانه شهرک صنعتی دلیجان خبر داد و گفت: این طرح نیز با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال در حال تکمیل است که اوایل مرداد ماه امسال به بهره برداری می رسد.
وی افزود: خط انتقال آب از سد کوچری قم به شهرک صنعتی دلیجان با اعتباری بالغ بر 27 میلیارد ریال و همچنین به ناحیه صنعتی راونج با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال، پیشرفت فیزیکی 70 درصدی دارد که این 2 طرح عمرانی صنعتی نیز شهریور ماه امسال به بهره برداری می رسد.
33 شهرک و ناحیه صنعتی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می کنند.
3017/ 6013/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.